ماهان شبکه ایرانیان

رژیم غذایی مدل مشهور اِل مکفرسون (Elle Macpherson)

ما در بنیتا برای وعده‌های غذایی شما پیشنهاد مختلفی داده‌ایم صبحانه‌هایی که بسیار مغذی هستند، غذاهای هنرمندان و ورزشکاران، مواد غذایی کم‌ کالری ازجمله این پیشنهادها هستند. حال برای اینکه بدانیم یک مُدل برای وعده‌های غذایی خود چه برنامه‌ای دارد به سراغ مدل مشهور اِل مکفرسون (Elle Macpherson) و متخصص تغذیه او رفته‌ایم. همراه بنیتا باشید.

ما در بنیتا برای وعده‌های غذایی شما پیشنهاد مختلفی داده‌ایم صبحانه‌هایی که بسیار مغذی هستند، غذاهای هنرمندان و ورزشکاران، مواد غذایی کم‌ کالری ازجمله این پیشنهادها هستند. حال برای اینکه بدانیم یک مُدل برای وعده‌های غذایی خود چه برنامه‌ای دارد به سراغ مدل مشهور اِل مکفرسون (Elle Macpherson) و متخصص تغذیه او رفته‌ایم. همراه بنیتا باشید.

اِل مکفرسون

Getty

حرف‌وحدیث‌هایی درباره کار گذاشته شدن اِل مکفرسون (Elle Macpherson) از شرکت او. جی (OG) پیچیده بود. ولی به نظر می‌رسد آن‌ها نمی‌توانند او را به خاطر تناسب‌اندام بی‌نظیری که دارد به همین راحتی کنار بگذارند. این روزها مدل مشهور شرکت OG کمتر در مقابل دوربین‌ها حاضر می‌شود و بیشتر وقت خود را برای ساختن امپراتوری سلامتی خودش تحت عنوان WelleCo که یک نام تجاری برای مکمل‌های ورزشی است، صرف می‌کند.

تناسب‌اندام او یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های او است. این روزها برنامه غذایی او که استفاده از مواد غذایی الکالینی، وعده‌های غذایی که عاری از گوشت قرمز، گندم، لبنیات، شکر و همچنین مواد فرآوری شده هستند، به‌عنوان یک انجیل تغذیه‌ای شده است. غذاهای قلیایی به تعادل pH بدن کمک می‌کند. اسیدی بودن بدن باعث ایجاد بیماری‌های خاصی می‌شود و همچنین می‌تواند باعث چاقی، اشتهای کاذب و همچنین مشکلات گوارشی هم باشد. این شیوه زندگی او تحت نظر متخصص تغذیه دکتر سیمون لابشر (Simone Laubscher) انجام می‌شود.

ما با متخصص تغذیه او در مورد اولین گام برای شروع تغذیه‌ای قلیایی صحبت کرده‌ایم. لابشر در مورد فرمولی به نام  بیست / هشتاد به ما اطلاعاتی داد.  بیست / هشتاد به این مفهوم است که شما یک تناسب بیست / هشتاد باید بین مواد غذایی خودتان ایجاد کنید. در طول هفته باید بکوشید هشتاد درصد مواد غذایی سالم بخورید، به‌جای برنج از جوانه گندم، به‌جای استیک و گوشت قرمز از ماهی استفاده کنید. بیست درصد مابقی هفته یا می‌توانم بگویم نصف روز می‌توانید هر چه دلتان می‌خواهد نوش جان‌کنید از قبیل نوشیدنی‌ها، بستنی و یا هر آنچه دوست دارید. استفاده از رژیم قلیایی به‌صورت مفرط ممکن است به شما آسیب بزند. همانند یوگا که شما نمی‌تواند در 24 ساعت روز و 7 روز هفته به انجام آن به پردازید.

اِل مکفرسون

getty

لابشر می‌گوید که دست یافتن به این رژیم غذایی آسان‌تر از آن است که تصورش را هم بکنید. او یکی از دستورالعمل‌های غذایی روزانه و غذاهای موردعلاقه مدلش را به ما معرفی کرده است:

 

صبحانه سالم و قلیاییgetty

صبحانه: املت تخم‌مرغ، اسفناج و اواکادوو

این‌یکی از وعده‌های غذایی است که موردعلاقه مدل ما هست و او هیچ‌وقت صبحانه را به خاطر خوردن ناهار ترک نمی‌کند، برای مکفرسون صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است. یکی دیگر از غذاهای موردعلاقه او در صبحانه: پودینگی است که به با شیر و بادام و انواع توت‌ها پخته‌شده باشد است.

 

ناهار سالم و قلیاییgetty

ناهار: ماهی قزل الا با لیمو، روغن‌زیتون به همراه سالادی از چغندر و جو

به گفته متخصص تغذیه این‌یکی از غذاهای موردعلاقه برای ناهار او است، او یک آدم بالغ است و باید به بدن خودش مقدار کافی گوشت برساند. این گوشت لزوماً گوشت قرمز نیست. همان‌طور که گفتم شما باید گوشت قرمز را با ماهی عوض کنید.

 

شام سالم و قلیاییgetty

شام: ماهی سی باس به همراه سالاد یونانی

درحالی‌که مدل ما از لبنیات به‌شدت پرهیز می‌کند ولی بازهم در وعده‌های خودش مقدار کمی پنیر دارد و می‌گوید که: زندگی بدون پنیر واقعاً غیرممکن است.

 

میان وعده قلیاییgetty

میان وعده: چای سبز به همراه خرمای خشک

این‌یکی از بهترین دستورهای غذایی میان وعده برای کسانی است که بیماری دیابت و قند دارند. و هوس زیادی به خوردن شیرینی در خودشان به وجود می آورند.

 

نوشیدنی قلیاییgetty

نوشیدنی:

چهارصد میلی‌لیتر شیر، به همراه مقداری از تقویتی‌های شرکت خودش. با استفاده از این مکمل شما پروتئین کافی به بدن خودتان می‌رسانید. می‌توانید نصف موز به همراه انواع توت‌ها را هم استفاده کنید.

در طول روز، مکفرسون به مقدار سه لیتر آب هم می‌خورد و این‌یک توصیه پزشکی برای او است. وقتی او عجله داشته باشد به‌جای هرکدام از وعده‌های غذایی خودش از نوشیدنی خودش استفاده می‌کند که با مکمل شرکت خودش تکمیل‌شده است و به او انرژی کافی برای ورزش و فعالیت روزانه می‌دهد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان