هندبالیست سابق، دختر شایسته ۲۰۱۶ ایسلند شد

هیلدور ماریا لیفسدوتیر، ستاره سابق هندبال در کشور ایسلند که سابقه بازی در تیم ابروتافلاگ ریکیاویک این کشور را دارد، موفق شد تا عنوان دختر شایسته سال ۲۰۱۶ کشورش را به خود اختصاص دهد

  دختر شایسته 2016

هیلدور ماریا لیفسدوتیر، ستاره سابق هندبال در کشور ایسلند که سابقه بازی در تیم ابروتافلاگ ریکیاویک این کشور را دارد، موفق شد تا عنوان دختر شایسته سال 2016 کشورش را به خود اختصاص دهد. او با پیشی گرفتن از 20 رقیبش در این مسیر، عنوان دختر شایسته کشورش را به خود اختصاص داد و نماینده ایسلند در مسابقه دختر شایسته دنیا خواهد بود. او علاوه بر بازی هندبال، به عنوان مهماندار هواپیما برای شرکت هوایی ایسلندایر نیز مشغول به کار است.

دختر شایسته 2016

هیلدور در رشته هندبال، با تیم باشگاهی اش جامها و مدالهای قهرمانی متعددی را در تورنمنت های ملی کسب کرده است و 15 سال است که هندبال بازی می کند. او اندکی بعد از انتخاب به عنوان دختر شایسته ایسلند در سال 2016 اعلام کرد که هدف اصلی اش ساخت پناهگاه هایی برای محافظت از گونه های حیوانی در حال انقراض است. از سال 2009 بود که ایسلند در مسابقه دختر شایسته جهان، نماینده ای نداشت.

اما حالا این دختر 23 ساله نماینده ایسلند در مسابقه دختر شایسته جهان است که در روز 30 ژانویه سال 2017 در مانیل فیلیپین برگزار خواهد شد.

دختر شایسته 2016

هیلدور در صحبت هایی گفت:«من واقعا هیجان زده ام. من همچنان هندبال بازی می کنم تا بتوانم بدنم را آماده نگهدارم.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر