چهره متفاوت هنرمندان مشهور در سال های قبل [قسمت دوم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم همانگونه که به یاد دارید گفتیم که وقتی به عقب بر می‌گردیم و عکس‌های دوران جوانی افراد مشهور را می‌بینیم قیافه‌ی آنها مضحک به نظر می‌رسد

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم همانگونه که به یاد دارید گفتیم که وقتی به عقب بر می‌گردیم و عکس‌های دوران جوانی افراد مشهور را می‌بینیم قیافه‌ی آنها مضحک به نظر می‌رسد. برخی از آنها با‌نمک بوده‌اند و وقتی عکس زمان حال آنها را در کنار عکس قبلی‌شان قرار می‌دهیم قابل شناسایی نیستند. وقتی به عکس‌های دوران جوانی ستاره‌های مشهور نگاه می‌کنیم نمی‌توانیم باور کنیم که گذر زمان چه تاثیر زیادی می‌تواند بر چهره آن‌ها داشته باشد . در ادامه با بنیتا همراه باشید.

 

جرمی رنر

جرمی رنر

جرمی لی رنر بازیگر و موسیقی‌دان آمریکایی است. وی برای بازی در فیلم مهلکه نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

جیمی فالون

عکس کودکی جیمی  فالون

جیمی فالون مجری تلویزیون، کمدین، بازیگر، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است. در حال حاضر وی مجری برنامه امشب با اجرای جیمی فالون است. 

 

جو مانگانیلو

عکس کودکی جو مانینگالو

 

جاشوا جکسون

عکس کودکی جاشوا جکسون

 جکسون خود را به عنوان به تپش درآورنده‌ی قلب در مقابل دوربین در کنار "زیبایی آمریکایی" (American Beauty) معرفی کرد. او تا زمانی که به سن بلوغ رسید تست بازیگری نداده بود.جاشوا کارتر جکسون بازیگر کانادایی است. وی بیشتر برای بازی در نقش چارلی کانوی در سریال اردک‌های قوی و نقش پیتر بی‌شاپ در سریال فرینج شناخته می‌شود.

 

کیت هادسون

عکس کودکی کیت هادسون

کیت هادسون دختر گلدی هان است، و ممکن است فکر کنید که قیافه‌ی زیبای وی همانند جوانی مادرش است. مدتی طول کشید تا پیشرفت کند، و خوشحالیم که موفق شد.

 

کشا

کشا

کِشا رُز سبرت شناخته شده با نام کشا خواننده ترانه‌سرا و رپر آمریکایی است. نخستین تک آهنگ وی با نام «تیک تاک» دراوت2009 منتشر شد و توانست در میان 11 کشور جهان رتبهٔ اول برترین ترانه و همچنین پرفروش‌ترین ترانهٔ بارگذاری شدهٔ هفته را کسب نماید.

 

کریستن استوارت

عکس کودکی کریستین استوارت

بسیاری از بچه ها در راهروی مدرسه ابتدایی به کریستن استوارت می‌خوردند و می‌گفتند "شرمنده داداش". در واقع از روی بدجنسی این جمله را نمی‌گفتند، و واقعاً قصدی از این‌ کار نداشتند چون کریستین واقعا شبیه پسر‌ها بود. کریستن جیمز استوارت بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون و متولد یک خانوادهٔ فیلم‌گرا است، استوارات شروع به چالش کشیدن حرفهٔ بازیگری در سال 1999 با نقش‌های ناشناس و شخصیت‌های فرعی در چندین فیلم تا قبل از به دست آوردن شهرت در سال 2002 به خاطر بازی در نقش دختر جودی فاستر در تریلر اتاق وحشت نمود که برای او نامزدی دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن پیشرو در یک فیلم سینمایی را به ارمغان آورد.

 

متیو لوئیس

عکس کودکی میتو لوییس

این ستاره ممکن است در ابتدا به این دلیل انتخاب شده باشد که قیافه‌ی او در هم و برهم و همانند شخصیت "جوجه اردک زشت" در مجموعه هری پاتر به نظر می رسد، اما وقتی این جوجه اردک به قو تبدیل شد، به زودی آماده‌ی درخشیدن در این نقش شد! درست است، متیو لوئیس در طول این مجموعه رشد کرد، و خوش‌تیپ هم شد! متیو دیوید لوئیس متولد:28 ژوئن 1989 یک بازیگر انگلیسی است که با بازی در نقش نویل لانگ‌ باتم در مجموعه فیلمهای هری پاتر و فیلم من قبل از تو شناخته شد.

 

مگان فاکس

عکس مگان فاکس

هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند که مگان فاکس تا به حال تعداد بی شماری عمل جراحی پلاستیک انجام داده است تا آنچه که اکنون هست دیده شود، اما خالی از لطف نیست که یک عکس از گذشته‌ی او قبل از مشهور شدنش را ببینیم تا متوجه شویم که حتی این بازیگر جذاب هالیوود نیز همیشه خیلی پر زرق و برق نبوده است.مگان دنیس فاکس مدل و بازیگر آمریکایی است. حرفه بازیگری و مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی در سال 1999 بدست آورد. ژاکت کش باف پشمی مادر بزرگ، شال گردن دهه‌ی 90، و آفتاب سوختگی؟! نظر شما چیه؟

 

مایلی سایرس

عکس کودکی میلی سایرس

مایلی سایرس به عنوان یک دختر مشهور در موسیقی راک، به خاطر اینکه دختری دراز و باریک و کوچک و بی‌دست و پا بود در کانون توجه قرار گرفت. با بزرگ‌تر شدن مایلی، شاهد سرایت ژن معروفیت در دختران کوچک، جوان و زیبا همانند مایلی بودیم. مایلی رِی سایِرس هنرپیشه، خوانندهٔ پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است. او پس از بازی در نقش مایلی استوارت/هانا مونتانا در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت رسید. مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس 2006 بسیار تحت تأثیر قرار گرفت.

 

نیک جوناس

عکس کودکی نیکی جوناس

نیک جوناس موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2000 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. نیک جوناس بیشتر برای حضور در گروه پاپ راک جوناس برادرز شناخته می‌شود. او پس از جدا شدن از گروه در سال 2013، فعالیت انفرادی خود را ادامه داد.

 

نیکول کیدمن

عکس کودکی نیکول کیدمن

نیکول کیدمن در کودکی زشت نبود، اما مدل مویش او را وارد شرکتی کمیاب کرد که متحول کننده‌ی افراد مشهور از آب درآمد. موهای نیوکل در گذشته حتی با یک چاقوی بزرگ و سنگین نیز بریده نمی‌شدند و خم به ابرو نمی‌آوردند. نیکول ماری کیدمن، متولد 20 ژوئن 1967 بازیگر توانمند و معروف آمریکایی-استرالیایی و برنده «جایزه اسکار،» که به خوانندگی نیز پرداخته‌است. وی در سال 1989 با بازی در فیلم «سکوت قبرستانی» به شهرت رسید.

 

رشیدا جونز

 عکس رشیدا

اگر دو کلمه وجود داشته باشد که با آن‌ها بتوانیم حسی مانند حس جوجه اردک زشت به یک نوجوان بدهیم، آن دو کلمه می‌توانند موی ژولیده و ارتدنسی دندان باشند. رشیدا جونز نگران نباش، تو تنها نیستی! تفاوت بین قیافه‌ی سابق این بازیگر و زیبایی هالیوودی امروزی او حیرت انگیز است! رشیدا جونز یک هنرپیشه، بازیگر سینما، و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1997 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

 

رایان سیکرست

عکس رایان سیکرت

ممکن است برای شما تعجب آور باشد، اما رایان سیکرست همیشه چنین گیج نبوده است! فقط به آن عکس دوران جوانی او نگاه کنید! رایان اضافه وزن داشت و بچه‌ها او را می‌آزردند. با بزرگ شدن رایان، حس تنفر در وی نیز رشد می‌کرد، اما حالا به قیافه‌ی کنونی او نگاه کنید! شهرت الان او را می‌توان به تغییر جوجه اردک زشت به قو تشبیه کرد، و رایان راضی‌تر از این نمی تواند باشد. رایان جان سیکرست ‏زاده 24 دسامبر 1974 در جورجیای آمریکا است او مجری ِ تلویزیون و رادیو آمریکا نیز هست.

 

ساندرا بولاک

عکس کودکی ساندرا بولاک

ساندرا بولاک بازیگر مورد علاقه همه است، اما او نیز زمانی یک دختر معمولی بوده است! عکس سمت چپ زمانی گرفته شده که او در دبیرستان بوده‌است. شگفت انگیز است چه زیبا موهایش را صاف و چه ظریف ابرویش را رنگ کرده است! اما یک چیز همیشگی در ساندرا بولاک، لبخند شگفت انگیز اوست که همیشه با خود داشته است.

 

اسکارلت جانسون

عکس کودکی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جانسون یک دختر با رفتارهایی پسرانه بود، و برای پسرهای جوان "یک دختر با رفتارهایی پسرانه" همان جوجه اردک زشت است. همکلاسی های او خودشان را سرزنش می‌کردند که چرا او را در کلاس چهارم وایفی صدا نمی‌کردند. اسکارلت جوهانسون بازیگر، مدل و خوانندهٔ آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است.

 

تیلور سویفت

عکس کودکی تیلور سویفت

یک کلمه؟ چه بی نظیر. تیلور سویفت می‌پذیرد که قبل از مشهور شدنش "جوجه اردک زشت" بوده است، اما باید بداند که تنها با گذر زمان به یک قوی زیبا تبدیل می‌شود (البته همراه با آرایش، که به وضوح شگفتی می‌آفریند!). پیدا کردن شباهت بین این دو عکس تقریبا غیر ممکن است و این امر نشان‌دهنده این است که تیلور چقدر تغییر کرده است. تیلور آلیسون سوئیفت خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.

 

راک

عکس جوانی راک

داین جانسون همیشه "راک" نبوده است. این عکس او در دهه‌ی 90 است. دواین جانسون ملقب به د راک کشتی‌گیر حرفه‌ای و بازیگر آمریکایی است.

 

ویکتوریا بکهام

عکس جوانی ویکتوریا بکهام

چقدر در دوران بلوغ شیک پوش بوده‌اید، شما ویکتوریا هستید؟ این دو عکس خیلی تفاوت ندارند، حتی انتخاب کردن یک تشابه هم دشوار است! آن موی دهه‌ی 90، با کناره‌های نامرتب و یک رشته که کاملاً آن را به موی دم‌اسبی تبدیل نکرده است؟ ویکتوریا بکهام قطعاً از جوجه اردک زشت به قوی زیبا تغییر کرده است. ویکتوریا کَرولاین بکام، با نام کوتاه ویکتوریا بکام، یک خواننده، ترانه سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویتش در اسپایس گرلز مشهور شد. او چندین آلبوم تکی نیز منتشر کرده است.

 

زک افران

عکس کودکی زک افران

زک افران، از لحظه‌ای که شما وارد صحنه هالیوود شدید، دختران ممکن است فکر کرده باشند که از ابتدا زیبا و جذاب بوده‌اید، اما ( با مقایسه‌ی این دو عکس) در واقع شما به یک مرد جذاب تبدیل شده‌اید. آن فاصله بین دو دندان جلو، و همچنین آن موی ژولیده، نمی توانیم بیشتر از این بخندیم! زاکری دیوید الکساندر افران معروف به زک افران بازیگر، خواننده و رقصندهٔ آمریکایی است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای از سال‌های آغازین قرن 21 شروع کرد.

 

زویی دشانل

عکس جوانی زویی د شانل

زویی کلر دشانل بازیگر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است.

 قسمت قبل این داستان در لینک "چهره متفاوت هنرمندان مشهور در سال های قبل [قسمت اول]" وجود دارد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر