طولانی ترین ها و کوتاه ترین ازدواج های افراد مشهور [قسمت اول]

هر بار که روزنامه می‌‌خوانم نوشته است که فلان زن و شوهرِ مشهور پس از شناخت یکدیگر با هم ازدواج کرده‌‌اند و پس از یک هفته زندگی مشترک از هم طلاق گرفته‌‌اند مثل "بردجلینا" یکی از مشهورترین زوج-های هالیوود به تازگی از هم جدا شدند و دل خیلی‌ها را شکاند

هر بار که روزنامه می‌‌خوانم نوشته است که فلان زن و شوهرِ مشهور پس از شناخت یکدیگر با هم ازدواج کرده‌‌اند و پس از یک هفته زندگی مشترک از هم طلاق گرفته‌‌اند مثل "بردجلینا" یکی از مشهورترین زوج-های هالیوود به تازگی از هم جدا شدند و دل خیلی‌ها را شکاند. خب مثل این‌که جمله‌‌ی " تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند" برای بعضی‌ها خیلی جدی است! با این حال، همه‌‌ی زوج‌‌های مشهور اینگونه نیستند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

ابتدا طولانی‌ترین ازدواج‌ها و سپس کوتاهترین‌های آن‌ها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

در اینجا 15 زوج مشهور که عشقشان به یکدیگر هر روز عمیق‌‌تر می‌‌شود معرفی می‌‌شوند. البته به دنبال آن‌ها زوج‌هایی هم معرفی می‌شوند که عمر ازدواجشان کم عمر بوده است. چه کسی گفته است که عشق واقعی میان افراد مشهور دیگر وجود ندارد؟ 

 

15. دیوید و ویکتوریا بکهام: 1999-تاکنون 

ازدواج دیوید و ویگتوریا بکهام

به نظر می‌‌رسد دیوید و ویکتوریا بکهام تنها زن و شوهری هستند که برای سال‌‌ها‌‌ی زیادی با هم بوده‌‌اند. در واقع، آنها از چهارم ژوئیه سال 1999 با هم ازدواج کرده‌‌اند. با وجود حرف و حدیث‌‌ها، این زوج هنوز با هم هستند. دیوید و ویکتوریا هر دو گفته‌‌اند که آنها " چیزی برای پنهان کردن ندارند"، و پس از به دنیا آمدن فرزند سومشان در سال 2011، هارپر بکهام، این زن و شوهر نزدیک تر از همیشه به هم به نظر می‌‌رسند. دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن 1996 انجام داد. وی به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود. ویکتوریا کَرولاین بکام، با نام کوتاه ویکتوریا بکام، یک خواننده، ترانه سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویتش در اسپایس گرلز مشهور شد.

 

14. ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت: 1997-تاکنون

ازدواج ویل اسمیت

ویل اسمیت برای اولین بار همسر آینده خود را در مجموعه‌‌ی شاهزاده تازه آدم-هوا در سال 1994 ملاقات کرد، هنگامی که جادا برای نقش دوست دختر ویل به نام لیزا ویلکس تست بازیگری داد. با وجود اینکه  آن نقش را به او ندادند، اما جادا عشق واقعی خود را پیدا کرد. جادا و ویل برای اولین بار در سال 1995 شروع به ملاقات با همدیگر و تنها دو سال بعد در سال 1997 ازدواج کردند. فرزندان نوجوان آنها، جیدن و ویلو اکنون وارث این میراث خانوادگی هستند. ویلارد کریستوفر «ویل» اسمیت جونیور ‏که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، بازیگر، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه کنندهی آمریکایی است. او آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته است. جیدا کُرن اسمیت بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده، خواننده، ترانه‌سرا و بازرگان آمریکایی است. او حرفه‌اش را از سال 1990 با حضور سریال کمدی موقعیت «رنگ‌های واقعی» به‌عنوان بازیگر مهمان آغاز کرد.

 

13. هیو جکمن و دبورا لی فرنس: 1996-تاکنون

ازدواج هیو جکمن

هیو جکمن و دبورا لی فرنس در سال 1996 ازدواج کردند، که زندگی‌‌شان سرشار از فداکاری و افتخار است. هیو اغلب در مورد عشقش با دبورا صحبت می‌‌کند، و می‌‌گوید که همیشه او را دوست دارد. این زوج مشهور در طول 20 سال زندگی خود دو فرزند به ارمغان آورده اند. هیو مایکل جکمن بازیگر، خواننده، نوازنده، رقصنده و تهیه‌کننده استرالیایی است.

 

12. لیزا کودرو و میشل استرن: 1995-تاکنون

ازدواج لیزا کودرو

ستاره‌‌ی سریال مشهور دوستان با همسرش در سال 1989 آشنا شد. شش سال بعد، مجری تبلیغات اهل فرانسه با بازیگر مورد علاقه ما در سریال مشهور دوستان ازدواج کرد. هر زمان که آن‌‌ها در انظار عمومی دیده می‌‌شوند، می‌‌توان عشق همیشگی‌‌شان به یکدیگر را حس کرد. لیسا والری کودرو، بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است.

 

11. تد دانسون و مری استینبورگن: 1995-تاکنون

ازدواج تد دانسون

مثل اینکه هر چه می‌‌گذرد مری استینبورگن خوشگل‌‌تر به نظر می‌‌رسد. ازدواج سوم تد دانسون مطمئناً برای وی بسیار جذاب بود، زیرا در سال 1995 با مری استینبورگن ازدواج کرد. ازدواج آنها 21 سال است که دوام دارد، زیرا این زوج زمان بیشتری را با یکدیگر می‌‌گذرانند. مری استینبورگن یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی در نیوپورت ایالت آرکانزاس متولد شد. مادرش در یک مدرسه و پدرش در راه آهن کار می‌کردند. وی در سال 1972 به نیویورک نقل مکان کرد و در آنجا تحصیلاتش را ادامه داد.

 

10. اپرا وینفری و استدمن گراهام: 1992-تاکنون

ازدواج ا\را وینفری

اپرا وینفری مجری تاک شو، در سال 1992 با استدمن گراهام ازدواج کرد، اگر چه آشنایی این دو با هم‌‌دیگر به شش سال قبل از این برمی‌‌گردد. این دو همیشه یک رابطه نسبتاً مرموز داشته‌‌اند، اما هر زمان که با هم دیده می‌‌شوند، خنده‌‌رو هستند. اپرا گِیل وینفری تهیه کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است.

 

9. استیون اسپیلبرگ و کیت کپشا: 1991 -تاکنون

ازدواج استیون اس\یلبرگ

استیون اسپیلبرگ و همسرش، کیت کپشا، 25 سال است که عمیقاً مختص به هم هستند. این زن و شوهر شیک، عشق سرشار خود را به یکدیگر همیشه ابراز می‌‌کنند. استیون آلن اسپیلبرگ کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی یهودی، برنده 3 جایزه اسکار و یکی از موفقترین کارگردانان تاریخ سینما، هم در میان منتقدان و هم در بین مردم عادی است. کیت کپشا، بازیگر آمریکایی است که بیشتر بخاطر بازی در فیلم ایندیانا جونز و معبد مرگ در نقش ویلی اسکات شناخته شده است. او در طول تولید این فیلم با کارگردان فیلم استیون اسپیلبرگ آشنا شد، که بعدها با هم ازدواج کردند. او در فیلم فقط علت هم بازی کرده است.

 

8. کوین بیکن و کیرا سدویک: 1998-تاکنون

ازدواج کوین بیکن

کوین بیکن در سال 1998 با کیرا سدویک ازدواج کرد، شعله‌‌ی عشق این دو 28 سال است که روشن مانده است. در جشن 27 امین سالگرد ازدواج‌‌شان، کوین لحظات سفر دوست داشتنی‌‌اش با کیرا را به اشتراک گذاشت، وی تصاویری از زندگی‌‌ مشترک‌‌شان را در توییتر شخصی‌‌اش پست کرد. کِوین بیکن ‏‎ با نام اصلی کِوین نوروود بیکن بازیگر آمریکایی است. او تابه حال در فیم‌های زیادی به ابفای نقش پرداخته که از معروف‌ترین فیلمهایش می‌توان به تابستان آب سفید، چند مرد خوب، جنگل نشین، مرد نامرئی، وحشی رودخانه و رودخانه مرموز اشاره کرد.

 

7. مایکل جی فاکس و تریسی پولن: 1988-تاکنون

ازدواج مایکل جی فاکس

مایکل جی فاکس و همسرش تریسی پولن 28 سال است که ازدواج کرده‌‌اند و فاکس اعلام کرده است که او چیزی جز عشق و علاقه از همسرش دریافت نکرده است. چگونه چنین ازدواجی را می‌‌توان متصور شد. تریسی راز پیوند عاشقانه‌‌ی آنها را اینگونه توضیح داده است:

"همسر شما بی‌‌گناه است مگر اینکه خلافش ثابت شود. بسیاری از اوقات با همسرتان بحث می‌‌کنید، در صورتی که واقعاً همسرتان هیچ کار خاصی انجام نداده است". مایکل جی فاکس بازیگر کانادایی ومتولد 9 ژوئن 1961 است. وی بیشتر به خاطر حضور در فیلم بازگشت به آینده مشهور است. تریسی جو پولن بازیگر آمریکایی و متولد 22 ژوئن 1960 است. او همسر مایکل جی فاکس بازیگر مشهورکانادایی است. 

 

6. تام هنکس و ریتا ویلسون: 1988-تاکنون

ازدواج تام هنکس

تام هنکس و ریتا ویلسون یک زن و شوهر مشهور هستند، وقتی ریتا سرگروه دسته بردی در سال 1972 بود آن‌‌ها عشق را در نگاه اول تجربه کردند. تام هنکس اخیراً اظهار کرده است که لحظه‌‌‌‌ای که عشق واقعی‌‌اش به ریتا شعله‌‌ور شد را به خوبی در ذهن دارد با وجود اینکه این واقعه، مربوط به خیلی سال قبل است. "من در منزل یکی از دوستانم بودم که ریتا را دیدم، برای من دختری جذاب به نظر آمد".  توماس جفری هَنکس هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسندهٔ آمریکایی است. وی بازیگر فیلم‌های مشهوری همچون فارست گامپ، آپولو 13، نجات سرباز رایان، مسیر سبز، دورافتاده، رمز داوینچی و کاپیتان فیلیپس است.

 در ادامه با ما همراه باشید.

 اگر از این داستان خوشتان آمد می توانید یک سری هم به "ازدواج و میز شام" بزنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر