طولانی ترین ها و کوتاه ترین ازدواج های افراد مشهور [قسمت دوم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، همانگونه که به یاد دارید گفته بودیم که هر بار که روزنامه می‌‌خوانم نوشته است که فلان زن و شوهرِ مشهور پس از شناخت یکدیگر با هم ازدواج کرده‌‌اند و پس از یک هفته زندگی مشترک از هم طلاق گرفته‌‌اند مثل "بردجلینا" یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود به تازگی از هم جدا شدند و دل خیلی‌ها را شکاند

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، همانگونه که به یاد دارید گفته بودیم که هر بار که روزنامه می‌‌خوانم نوشته است که فلان زن و شوهرِ مشهور پس از شناخت یکدیگر با هم ازدواج کرده‌‌اند و پس از یک هفته زندگی مشترک از هم طلاق گرفته‌‌اند مثل "بردجلینا" یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود به تازگی از هم جدا شدند و دل خیلی‌ها را شکاند. خب مثل این‌که جمله‌‌ی " تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند" برای بعضی‌ها خیلی جدی است! با این حال، همه‌‌ی زوج‌‌های مشهور اینگونه نیستند. در ادامه با بنیتا همراه باشید. 

 

5. سیگورنی ویور و جیم سیمپسون: 1984 -تاکنون

ازدواج تام هنکس

سیگورنی ویور و مدیرعامل، جیم سیمپسون یک زندگی خصوصی دارند. آنها صاحب یک دختر به نام شارلوت سیمپسون هستند، که در تاریخ 3 آوریل سال 1990 به دنیا آمد. شاید باور نکنید اما آنها فقط دو ماه پس از آشنایی با یکدیگر با هم ازدواج کردند! یعنی اینکه یک ازدواج سریع همیشه پایان ناخوشایندی ندارد.

 

4. دنزل و پائولتا واشنگتن: 1983-تاکنون

ازدواج دنزل واشنگتن

دنزل و پائولتا واشنگتن 33 سال است که با خوشحالی با یکدیگر زندگی می‌‌کنند. این زن و شوهر برای اولین بار یکدیگر را در مجموعه فیلم ویلما دیدند، و از آن زمان عشق واقعی آن‌‌ها در هالیوود پایدار بوده است. دنزل در اشاره به این موضوع که جدایی، همانند طاعون مسری شده است می‌‌گوید: " فکر می‌‌کنم که شما باید برای ازدواج‌‌تان وقت بگذارید. ناامید نشوید. این یک تعهد است نه فقط در ماه عسل بلکه برای همیشه". دِنزِل هِیز واشینگتن دوم یا دِنزِل هِیز واشینگتن جونیور کارگردان و بازیگر اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است.

 

3. آزی و شارون آزبورن: 1982-تاکنون

ازدواج آزی و شارون آزبورن

آزی و شارون آزبورن مصداق این جمله هستند: " در این جهان برای همه نیمه‌‌ی گمشده‌‌ای وجود دارد". این زن و شوهر در طی این سا‌‌ل‌‌ها با هم صمیمی‌‌تر شده‌‌اند، هر چند در دوره‌‌هایی از زمان اعتیاد به مواد مخدر و روابط خارج از زناشویی، آن‌‌ها را به یک نقطه کور در رابطه‌‌شان کشاند. با این حال، عشق آن‌‌ها به یکدیگر نجات‌‌بخش ازدواج‌‌شان بود، و آن‌‌ها در حال حاضر خوشحال‌‌تر از همیشه هستند. شارون آزبورن مجری تلویزیونی، داور مسابقات استعدادیابی، نویسنده، مدیر موسیقی و تاجر انگلیسی است که همسر خواننده-ترانه نویس هوی متال، آزی آزبورن است. جان مایکل آزبورن که بیشتر با نام آزی آزبورن شناخته می‌شود از اسطوره‌های موسیقی راک و خوانندهٔ گروه انگلیسی بلک سبث است. آزبورن طی زندگی حرفه‌ای‌اش همواره با شایعه‌های تحقیرآمیز به عنوان روان‌پریش و شیطان‌پرست مورد استهزا قرار گرفته است.

 

2. کریستوفر و جئورجیان واکن: 1969-تاکنون

ازدواج کریستوفر واکن

کریستوفر و جئورجیان واکن از سال 1969 تا کنون خود را وقف یکدیگر کرده‌‌اند، 47 سال است که این ازدواجِ دلگرم‌‌کننده پایدار مانده است. تعهد عمیق به یکدیگر، یک زندگی بی‌‌نظیر برای این زوج بوجود آورده است، اما تاکنون تصمیم به بچه‌‌دار شدن نگرفته‌‌اند. کریستوفر واکن هنرپیشه آمریکایی اسکاتلندی تبار سینما و تئاتر است. او در سال 1978 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. 

 

1. کرک داگلاس و آنه بویدنس: 1954-تاکنون

ازدواج کرک داگلاس

کرک 99 ساله، و آنه 85 ساله، برای اولین بار یکدیگر را در مجموعه‌‌ی "قانون عشق" دیدند. آنه در آن فیلم دستیار مطبوعاتی کرک بود. کرک می‌‌گوید برای شنیدن بله از زبان آنه، چقدر زجر کشیده است! در نهایت آن،ها در سال 1954 ازدواج کردند، رابطه آنها هنوز هم سرشار از عشق و شورِ بی‌‌‌‌قید و شرط است. کرک داگلاس می‌‌گوید:

"آنه هرگز سعی نکرد که مرا تغییر دهد، اما هر آنچه در ذهن داشت را به زبان می‌‌آورد البته این‌‌کار را  به آرامی و اغلب با طنز و ظرافت انجام می‌‌داد. او مرا به مردی بسیار بهتر از آنچه که بودم تبدیل کرد." کرک داگلاس با نام اصلی ایشور دانیلویچ دمسکی بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. بله، عروسی آن‌‌ها شادترین مناسبت زندگی‌‌شان بود، آنها سفر باور نکردنی خود را با یکدیگر آغاز کردند، باشد که مرگ آنها را از هم جدا کند.

با این حال، همیشه چنین نیست. هنگامی که برخی افراد مشهور با هم ازدواج می‌‌کنند، مشخص است که اتفاقاتی در زندگی‌‌شان رخ خواهد داد. کوتاه‌‌ترین ازدواج‌‌های مشهور در جهان، از نه ماه تا فقط 55 ساعت نیز وجود دارند. 

 

13. درو بریمور و تام گرین - 9 ماه

درو بریمور

چه اتفاقی افتاد: هنوز مشخص نیست که چرا این رابطه به پایان رسید، به جز که هر دو طرف از "تفاوت هایی آشتی ناپذیر" سخن گفته‌‌اند. دوباره نمی‌‌توان تصور کرد که در یک اتاق برای 9 دقیقه با تام گرین گیر افتاد. پس بهتر است بعد گذشت 9 زندگی با تام، از او جدا شد!

 

آن‌‌ها همچنین مواردی در مورد جدایی خود منتشر کردند. درو بیانیه‌‌ای بسیار صمیمانه ارائه داد و گفت: "حقیقت دارد که ما تصمیم گرفته‌‌ایم جدا شویم. من عاشق تام هستم. او همیشه برای من دوست بزرگی بوده و خواهد بود".

 

در همین حال، تام اینگونهر در مورد همسر سابق خود می‌‌نویسد: "درو یک زن فوق العاده است، من عاشق او هستم. من آرزو می‌‌کنم ازدواج‌‌مان خوشایند باشد؛ من برای او آرزو خوشبختی می‌‌کنم". درو بریمور تهیه کننده و هنرپیشه آمریکایی مطرح سینمای هالیوود است.

 

12. فرد ارمیسن و الیزابت در خصوص جدایی‌‌شان سخن گفته‌‌اند، و هیچ کدام در مورد تد الیزابت ماس بار روی خوش سخن نگفته‌‌اند-8 ماه

فرد ارمیسن

چه اتفاقی افتاد: هر دو ازدواجِ فِرِد نمایشی بود. الیزابت اظهارات سوزناکی را بیان کرده است، از جمله " بسیار سخت و بد و وحشتناک بود." در حالیکه، در یک مصاحبه با هوارد استرن، فِرِد گفته است: " فکر می‌‌کنم من یک شوهر وحشتناک بودم". 

فرد ارمیسن یک هنرپیشه، و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. همسر او الیزابت سینگلتون ماس یک بازیگر زن آمریکایی است. نقش‌های مشهور او عبارت‌اند از نقش نخستین دختر زوئی بارتلت در سریال شبکهٔ ان‌بی‌سی، بال غربی و بازی در نقش منشی‌ای در سریال مد من است.

 

11. چاد مایکل موری و سوفیا بوش - 5 ماه

ازدواج چاد مایکل

چه اتفاقی افتاد: سوفیا در یک قسمت از "آنچه زنده اتفاقی می افتد" بسیار صریح در مورد ازدواجش صحبت کرده است؛ "ما دو بچه‌‌ی احمق بودیم که هیچ اشتراکی نداشتیم."

جالب‌‌تر اینکه، سوفیا از واژه‌‌ی "حیله" برای توصیف طلاقش استفاده کرده است. شاید آن‌‌ها برای هم همسر مناسبی نبوده‌‌اند. چاد مایکل موری یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم جا مانده، منزل شجاعت، جمعه عجیب، داستان سیندرلا اشاره کرد.

 

10. بردلی کوپر و جنیفر اسپوزیتو - 4 ماه

ازدواج بردلی کوپر

چه اتفاقی افتاد: حتی اگر بردلی حاضر به اظهار نظر در مورد ازدواجش به هوارد استرن بود، او هنوز هم نمی-دانست ماجرا چیست: "این چیزی بود که اتفاق افتاد. نکته خوب این است، ما هر دو متوجه شدیم. گاهی اوقات شما فقط می‌‌توانید درک کنید و کاری از دستتان بر نمی‌‌آید. ما برای هم مناسب نبودیم. این چیزها اتفاق می‌‌افتند." برخی از نظرات بسیار محترمانه است ولی لطفاً به زندگی خصوصی‌‌شان کاری نداشته باشید. بردلی چارلز کوپر بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر آمریکایی می‌باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای همچون آلیاس و جک و بابی شناخته می‌شد. سپس بازی وی را در فیلم‌هایی همچون مرد پاسخ‌های مثبت و با تو حال نمی‌کند دیدم. جنیفر اسپوزیتو یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1995 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

 

در ادامه با ما همراه باشید.

 

 قسمت قبل این ماجرا در "طولانی ترین ها و کوتاه ترین ازدواج های افراد مشهور [قسمت اول]" وجود دارد.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر