سهم گلستان از گردشگری تنها نیم درصد کشور است

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۰۹/۱۳-به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در استانداری گلستان برگزار شد گفت: باوجود آنکه گلستان، استانی سرسبز است اما فقر و محرومیت پشت سرسبزی پنهان شده است.

تاریخ خبر :1393/09/13-به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در استانداری گلستان برگزار شد گفت: باوجود آنکه گلستان، استانی سرسبز است اما فقر و محرومیت پشت سرسبزی پنهان شده است.

نوروزی ضمن ارائه آماری از وضعیت سطح زیر کشت پنبه استان اظهار کرد: گلستان در بخش صنعت رتبه 26 کشور را دارد و سهم ما از گردشگری تنها نیم درصد است.

وی به مشکلات کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: انتظار داریم طرح ساماندهی سیل، زه‌کشی اراضی کشاورزی و مشکلات آبیاری تحت فشار در استان گلستان پیگیری شود.

وی با تاکید بر مکانیزه شدن کشاورزی اظهار کرد: استمهال وام به کشاورزان، اجرای فاز دوم نیروگاه علی آباد کتول، احداث سد محمدآباد کتول و راه آهن گرگان به گنبدکاووس از سمت علی آباد کتول انتظارات مردم علی آباد کتول و کمالان از دولت است.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامناسب آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: ساختمان های فرسوده مدارس و حقوق فرهنگیان از جمله مشکلات فرهنگیان در آموزش و پرورش استان گلستان است که امیدواریم رفع شود.

سهم گلستان از گردشگری تنها نیم درصد کشور است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان