نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس :

تحقق۲۰درصدی سندتوسعه کردستان موجب تحول چشمگیری در استان می شود

سنندج- نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ۱۵ تا ۲۰ درصد سند توسعه کردستان تحقق پیدا کند تحول چشمیگری در این استان ایجاد خواهد شد.

تحقق20درصدی سندتوسعه کردستان موجب تحول چشمگیری در استان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسن علوی امروز سه شنبه در بازدید از اتاق نمایش پروژه فیبرنوری منازل(FTTH) کردستان در سنندج گفت: اجرای این پروژه نشان می دهد کردستان آمادگی پذیرش چنین تکنولوژی پیشرفته ای را دارد.

وی با اشاره به اینکه هنوز در ارتباط با زیرساخت های بخش ارتباطات دراستان ضعف هایی وجود دارد، عنوان کرد: یکی از دغدغه های امروز در برخی از روستاهای استان اتصال به اینترنت و برخورداری از این تکنولوژی است.

وی بیان کرد: بی شک هرنوع تکنولوژی دارای مزایا و آسیب هایی است که با فرهنگ سازی و آموزش می توان آسیب های آن را به حداقل ممکن رساند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خلاء هایی که در حوزه های مختلف استان وجود دار به دلیل تکمیل نبودن زیرساخت ها ویا کمبود اعتبارات است.

علوی بر بیان کمبودهای بخش های مختلف توسط مدیران تاکید کرد و افزود: هرچند کردستان در بخش های مختلفی از دیگر استان های کشور عقب است ولی جای خوشحالی دارد که در ارتباط با پروژه فیبرنوری منازل یکی از پیشتازترین استان ها است.

وی عنوان کرد: اگر 15 تا 20 درصد سند توسعه کردستان تحقق پیدا کند تحول چشمیگری در این استان ایجاد خواهد شد.

وی از مدیران استان به دلیل عدم ارائه آمار و اطلاعات لازم به نمایندگان مردم در مجلس گلایه کرد و گفت: متاسفانه برخی از مدیران استان آمار و ارقام و اطلاعات لازم را در اختیار نمایندگان مردم در مجلس قرار نمی دهند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا بیان مسائل و مباحث مختلف از طریق آمار و ارقام تاثیرگذارتر است لذا از مدیران دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم در این رابطه با نمایندگان مردم همکاری داشته باشند.

مدیرمخابرات منطقه کردستان هم در این بازدید گفت: اگر موفقیت هایی در این حوزه نصیب استان شده نتیجه همکاری و پیگیری های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

آزاد حکمت اظهارداشت: پروژه ای 10 ساله تعریف شده که کل استان تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان