ثبت اطلاعات ۸۸۵۰ بازنشسته کشوری در طرح لیزینگ خودرو

نخستین آمار منتشر شده از سامانه ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی بازنشستگان کشوری که از صبح امروز (سه شنبه) آغاز به کار کرده است، از ثبت اطلاعات ۸۸۵۰ نفر از بازنشستگان کشوری تا ساعت ۱۴ امروز خبر می‌دهد.

ثبت اطلاعات 8850 بازنشسته کشوری در طرح لیزینگ خودروبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت طراحی و مهندسی بهور وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری در نخستین آمار منتشر شده مربوط به تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه «ثبت نام اولیه خرید خودروی قسطی» که در بازه زمانی 8 صبح تا 14 بعدازظهر دریافت شده است، از ثبت اطلاعات 8 هزار و 850 نفر از بازنشستگان کشوری در این سامانه خبر داد.

براین اساس و در بازه زمانی مورد نظر، در استان تهران 2122 نفر، اصفهان608 نفر، فارس588 نفر، خراسان رضوی 533نفر و آذربایجان شرقی 463 نفر ثبت نام کردند که به ترتیب پنج استان با بیشترین تقاضای ثبت نام در سامانه طرح لیزینگ خودروی بازنشستگان کشوری را به خود اختصاص می‌دهند.

بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند برای ثبت نام اولیه در مرحله نخست خرید خودروی قسطی از 14 تا 21 شهریور ماه به سامانه مربوطه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان