ماهان شبکه ایرانیان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

رسانه باید در راستای ترویج فرهنگ مقاومت فعالیت کند

سنندج - نماینده ولی فقیه درکردستان گفت: رسانه نباید تاثیرپذیر بلکه باید تاثیر گذار باشد و در راستای ترویج فرهنگ مقاومت در مقابل دشمن فعالیت کند.

رسانه باید در راستای ترویج فرهنگ مقاومت فعالیت کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما مراکز استانها که در سالن آمفی تئاتر صدا و سیما مرکز کردستان برگزار شد، گفت: کردستان یادگار خون پاک شهدانی چون ملاحیدر فهیم، ناهید فاتحی کرجو و 5400 شهید دیگر است که خون دادند اما توهینی به امام نکردند و البته یک وجب از خاک این کشور را به دشمن تقدیم نکردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بابیان اینکه شهدا هنرمندان واقعی کشورند، عنوان کرد: کردستان از نظر شاخص های امنیتی نسبت به استان های مرکزی کشور امن تر است و این امنیت را همه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه کردستان سرزمین هنرمندان بزرگی از انواع هنر است، افزود: تمام هنر های کردستان با فرهنگ اسلامی و عشق به اهل بیت آمیخته شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت:‌ رسانه و اطلاع رسانی در زمان های مختلف وجود داشته اما در قرن بیستم با آمدن رادیو و تلویزیون این مهم بسیار تغییر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: اکنون در این مرحله با آمدن فضای مجازی و اینترنت مرز رسانه شکسته کنترل پذیر نمانده است.

وی افزود:‌ زمانی کتاب، ویدئو و ماهواره ممنوع شدند اما با آمدن اینترنت همه این ممنوعیت ها شکسته واکنون وسیله ای ارزشمند برای انسان شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی گریزی به جایگاه رسانه زد و گفت: رسانه نمادی از پیام رسانی است و زمانی که انتقال پیام صورت می گیرد یک احساسی در مخاطب به صورت خوب یا بد که به منظور ادراک است، انجام  می گیرد.

وی گفت:‌ درک رسانه می تواند در مخاطب تاثیر بگذارد و احساس ها را تغییر و آنچه را که می خواهد منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه رسانه نباید تاثیرپذیر بلکه باید تاثیر گذار باشد، عنوان کرد: رسانه می تواند در راستای ترویج فرهنگ مقاومت در مقابل دشمن فعالیت کند.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت:‌ یکی از نعمت های جمهور اسلامی ایران آوردن رسانه برای فرهنگ سازی و ایفای نقش خود در دنیا بود که خوشبختانه به آن رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان