انتشار ۲ مجموعه شعر کودک و یک رمان جوان

مجموعه شعرهای «صَد دانه یاقوت» و «به نام دوستم خدا»‌ سروده‌ مصطفی رحماندوست به همراه رمان «ما یک نفر» نوشته سارا کروسان با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی منتشر شده‌اند.

انتشار 2 مجموعه شعر کودک و یک رمان جوان

به گزارش ایسنا، مجموعه شعر «صد دانه یاقوت» در 1500 نسخه با قیمت 8000 تومان و با تصویرگری هدی حدادی در انتشارات پیدایش منتشر شده است. در این کتاب شعرهایی با عنوان‌های «انار»، «سیب»، «انجیر»، «هندوانه»، «گلابی»، «زردآلو»، «خربزه»، «خیار»، «نارنگی»، «انگور» و «گیلاس» به چشم می‌خورد.

 دیگر مجموعه شعر کودک منتشرشده مصطفی رحماندوست «به نام دوستم خُدا» نام دارد. تصویرگری این مجموعه شعر را هم هدی حدادی بر عهده داشته است. این مجموعه نیز در 1500 نسخه و با قیمت 8000 تومان در نشر یادشده به چاپ رسیده است. «خداوند غنچه»، «خداوند باران»، «خداوند شب»، «خداوند آغاز»، «خداوند باغ»، «خداوند فصل»، «خداوند شادی»، «خداوند لبخند»، «خداوند روز»،«خداوند راز» و «خداوند آسمان و زمین» از  شعرهای این کتاب هستند..

دیگر کتاب منتشرشده در انتشارات پیدایش، رمان جوان «ما یک نفر» نام دارد. این رمان نوشته سارا کروسان با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی است که در 500 صفحه، با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 30 هزار تومان به چاپ رسیده است.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:

«این ما هستیم

و زندگی می‌کنیم

شگفت‌انگیز نیست؟

به هر حال از عهده‌اش برمی‌آییم.

این داستان درباره متفاوت بودن است. درباره گریس و تی‌پی دو خواهر دوقلوی به هم چسبیده که ناگهان باید وارد جامعه شوند؛ جامعه‌ای که پر است از نگاه‌های خیره تمسخرآمیز و سوال‌های بی‌رحمانه و گاه قضاوت‌های سنگدلانه.

اما پیش از همه چیز، این دو خواهر انسانند و خواهان زندگی‌ای معمولی همچون زندگی دیگران.

آیا آن‌ها نمی‌توانند دوستانی حقیقی پیدا کنند؟

تجربه عشق چطور؟»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان