ماهان شبکه ایرانیان

صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صیانت از ارزش‌های والای دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است.

صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است

به گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی امروز 15 شهریور ماه در ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حفظ و صیانت از ارزش‌های والا و متعالی هفته دفاع مقدس از وظایف تمام مسئولان اجرایی و آحاد مردم است و مسئولان استان به‌ طور همه جانبه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس آمادگی داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند .

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین مردم و اطاعت از رهبر انقلاب موجب شد پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد، اظهار کرد: کشور در حال حاضر، آماده‌تر از زمان جنگ تحمیلی است و این آمادگی موجب می ‌شود همواره توطئه‌های دشمنان سرکوب شود .

وی با اشاره به اهداف راهبردی هفته دفاع مقدس گفت: تشریح عملیات شاخص در هفته دفاع مقدس به ‌ویژه توجه در بیداری اسلامی در دیگر کشورها از اهداف راهبردی برنامه‌های هفته دفاع مقدس است .

سلیمانی دشتکی افزود: ایجاد فضای معنوی در تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در آحاد مختلف جامعه، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، تبیین نقش جوانان در دفاع مقدس، تقویت روحیه مقاومت و فداکاری به‌ ویژه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پرداختن به موضوع عقلانیت و منطق در دفاع مقدس از دیگر این اهداف راهبردی است .

به گزارش ایسنا در این نشست فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه برنامه‌های شهرستان‌های خود را در هفته دفاع مقدس اعلام کرند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان