امیرحسین شریفی در گفتگو با مهر:

«روزهای بی قراری ۲» در حال نگارش است/ تولید حدود ۴ ماه دیگر

تهیه کننده سریال «روزهای بی قراری ۲» درباره تولید این اثر بیان کرد که حدود چهار ماه دیگر این سریال کلید می خورد.

«روزهای بی قراری 2» در حال نگارش است/ تولید حدود 4 ماه دیگر

امیرحسین شریفی تهیه کننده سریال «روزهای بی قراری» در حاشیه بیستمین جشنواره تولیدات استانی صدا و سیما درباره ساخت سری دوم سریال خود به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون فصل دوم سریال «روزهای بی قراری» توسط نویسندگان در حال نگارش است و قرار است قصه این فصل از مشهد آغاز شود.

وی ادامه داد: در پایان بندی سری اول این سریال دیدیم که بازیگر نقش سارا به مشهد می رود و مجاور حرم امام رضا (ع) می شود، بنابراین داستان در فصل دوم در مشهد آغاز شده و ما مدتی آنجا ضبط و تصویربرداری داریم. بعد از آن نیز به تبریز می رویم و بیشتر قصه در این شهر می گذرد.

شریفی با اشاره به ادامه داستان در دیگر شهرها بیان کرد: سریال «روزهای بی قراری» در شهرها و استان های مختلف کشور تصویربرداری می شود و چند قسمت از سریال نیز در اصفهان تولید خواهد شد.

این تهیه کننده با اشاره به فیلمنامه «روزهای بی قراری» عنوان کرد: هم اکنون امین بهروزی و علی دادرس در حال نگارش سیناپس های هر قسمت از سریال هستند که تا الان 10 قسمت آماده شده است و زمانی که به 20 قسمت برسد ما وارد تولید خواهیم شد.

وی با اشاره به دیگر جزئیات این سریال اظهار کرد: علاوه بر بازیگران سری قبل که در این فصل هم حضور دارند قرار است حدود 10 بازیگر چهره به سریال اضافه شوند. همچنین با توجه به اینکه سریال در شهرهای گوناگون تصویربرداری می شود، بازیگران بومی شهرهای دیگر نیز در سریال حضور خواهند داشت.

تهیه کننده «روزهای بی قراری 2» در پایان درباره شروع تولید توضیح داد: ما بعد از نگارش سیناپس هر قسمت آنها را به سازمان تحویل داده و تصویب می کنیم و فکر می کنم از حدود چهارماه دیگر تولید را شروع کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان