ماهان شبکه ایرانیان

چگونه تخم‌مرغ را داخل آووکادو بپزیم

اصلاً می‌دانستید می‌توانید تخم‌مرغ را داخل آووکادو بپزید؟ اگر شما هم طرفدار صبحانه‌ی پر پروتئین و کم کربوهیدرات که پر از چربی‌های سالم و مواد مغذی است هستید، این درست مخصوص شما است. خیلی زود حاضر می‌شود و به‌تنهایی جای گوشت و غذای مختصر و یا یک جز از غذای مفصل را می‌دهد. با بنیتا همراه باشید.

اصلاً می‌دانستید می‌توانید تخم‌مرغ را داخل آووکادو بپزید؟ اگر شما هم طرفدار صبحانه‌ی پر پروتئین و کم کربوهیدرات که پر از چربی‌های سالم و مواد مغذی است هستید، این درست مخصوص شما است. خیلی زود حاضر می‌شود و به‌تنهایی جای گوشت و غذای مختصر و یا یک جز از غذای مفصل را می‌دهد. با بنیتا همراه باشید.

 

تخم مرغ با آواکادوCredit: Jennifer Farley - SavorySimple.net

چیزهایی که نیاز دارید:

آووکادو رسیده اما محکم 2 عدد، نمک و فلفل، تخم‌مرغ 4 عدد، انتخابی: پیازچه‌ی تازه یا جعفری

 قدم اول: اجزای موردنیاز را جمع کنید

خیلی مهم است که آووکادو‌هایی استفاده کنید که با اندازه‌ی خوردن رسیده باشند، ولی نه زیاد که وقتی‌که می‌برید وا برود. باید در بهترین مرحله‌ی رسیدن باشند، یعنی قهوه‌ای روشن باشند و وقتی رویشان را فشار می‌دهید له نشوند.

تخم‌مرغ‌های کوچک بهتر در آووکادو جا می‌گیرند، اما واجب نیست یک 12 تایی دیگر از تخم‌مرغ‌های کوچک خریداری کنید وقتی هم‌اکنون تخم‌مرغ دیگری دارید.

سبزیجات تازه بهترین چاشنی اختیاری است، اما شما آزادید که خلاقانه عمل کنید و سس تند را بریزید یا پنیر کرامبل استفاده کنید و یا دیگر چیزها.

آواکادو و تخم مرغCredit: Jennifer Farley - SavorySimple.net

 قدم دوم: آووکادو را آماده کنید

اجاق گاز را روی 425 درجه‌ی فارنهایت گرم‌کنید. آووکادو را به دو قسمت تقسیم کنید و هسته‌ی آن را خارج کنید. اگر لازم است، از یک قاشق برای خارج کردن مقداری آووکادو برای جایگیری بیشتر تخم‌مرغ استفاده کنید. (همان‌طور که در عکس بالا می‌بینید هسته‌های آووکادو در اندازه‌های مختلف هستند).

آواکادو دو تکه شدهCredit: Jennifer Farley - SavorySimple.net

 قدم سوم: آووکادو ها را با احتیاط در ظرف گود بگذارید

همین‌طور می‌توانید از یک سینی معمولی پخت یا حتی ظرف کیک نیز استفاده کنید. چون‌که آووکادو ها کروی هستند، سعی کنید کاری کنید که آووکادو‌ها در یک خط قرار بگیرند و به طرفین برنگردند. می‌توانید در کف ظرف از دانه‌های خشک استفاده کنید تا آووکادو‌ها در جایشان بمانند. اگر لازم است، می‌توانید از کاغذ آشپزی در ته ظرف استفاده کنید، برای نشت احتمالی تخم‌مرغ‌ها.

آواکادو داخل ظرفCredit: Jennifer Farley - SavorySimple.net

قدم چهارم: هر تخم‌مرغ را به داخل هر نصف آووکادو اضافه کنید و رویش نمک و فلفل بپاشید.

برای جلوگیری از سرریز شدن، پیشنهاد می‌کنم تخم‌مرغ را داخل یک ظرف جدا بشکنید سپس با استفاده از قاشق زرده را به داخل آووکادو انتقال بدهید. سپس سفیده را کم‌کم انتقال دهید. به مقدار دلخواه نمک و فلفل بپاشید و تا زمانی که سفیده‌ی آن کامل بپزد حرارت دهید. حداکثر 15 دقیقه.

تخم مرغ داخل آواکادوCredit: Jennifer Farley - SavorySimple.net

 قدم پنجم: سریعاً نوش جان ‌کنید

با هر چاشنی که دوست دارید مصرف کنید.

آواکادو تخم مرغ آمادهCredit: Jennifer Farley - SavorySimple.net

 برای آشنایی با پخت غذای سالم دیگر، با صرف 20 دقیقه، غذایی سالم و رژیمی تهیه کنید را ببینید.

 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان