ماهان شبکه ایرانیان

امامزاده عیسی (ع) اسلامشهر

آستان امامزاده عیسی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلام واقع شده و از شمال به شهرک قائمیه و میدان قائم، و از شرق به روستای میان آباد و میدان الغدیر، و از غرب به روستای علی آباد طپانچه، و از جنوب به بزرگراه تهران &#۸۲۱۱; قم و کانال نواب صفوی محدود می باشد

آستان امامزاده عیسی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلام واقع شده و از شمال به شهرک قائمیه و میدان قائم، و از شرق به روستای میان آباد و میدان الغدیر، و از غرب به روستای علی آباد طپانچه، و از جنوب به بزرگراه تهران – قم و کانال نواب صفوی محدود می باشد.
ساختمان از دور قابل رؤیت نیست اما از فاصله دویست متری گنبد با روکس سیمانی، دیده ی اهل ماورا را می رباید.
گنبدخانه، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو طرف گنبدخانه، ایوان ورودی در شرق مجموعه، دو اتاق مرتبط به ایوان، با حدود یک هکتار مساحت عرصه. نمازخانه و آشپزخانه و خانه ی سرایداری و سرویس بهداشتی، از مشخصه های بقعه به شمار می آید. ضریح مشبک و فلزی در سال 1381، جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبلی شده است، با 22 برگ مزین به اسامی ائمه ی اطهار (علیهم السلام). مساحت کل بنا 9930 متر مربع می باشد.

آدرس :استان تهران ـ شهرستان اسلامشهر ـ بخش مرکزی ـ شهرک واوان (میدان الغدیر)، بلوار ولی عصر، شهرک امامزاد عیسی (علیه السلام)

امامزاده عیسی (ع) اسلامشهر

امامزاده عیسی (ع) اسلامشهر

امامزاده عیسی (ع) اسلامشهر

امامزاده عیسی (ع) اسلامشهر

 

منبع : سایت امامزادگان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان