اسداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

۶۱ هزار زائر ایرانی هنوز در سرزمین وحی هستند/ بازگشت ۷۵۹ زائر ایرانی امروز به تهران

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: تعداد افراد حاضر در مکه ۴۹ هزار و ۷۵۰ نفر و همچنین تعداد زائران حاضر در مدینه ۱۱ هزار و ۶۶۶ نفر است که جمع این تعداد از حجاج به ۶۱ هزار و ۴۱۶ زائر می‌رسد.

61 زائر ایرانی هنوز در سرزمین وحی هستند/ بازگشت 759 زائر ایرانی امروز به تهرانابراهیم اسداللهی مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: تعداد افراد حاضر در مکه 49 هزار و 750 نفر و همچنین تعداد زائران حاضر در مدینه 11 هزار و 666 نفر است که جمع این تعداد از حجاج به 61 هزار و 416 زائر می‌رسد.

وی افزود: تعداد زائرانی که تا به امروز عربستان را به مقصد ایران ترک کردند 22 هزار و 579 نفر هستند. 

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به زائرانی که از فرودگاه جده خارج شدند، گفت: تعداد زائرانی که امروز(یکشنبه 19 شهریورماه) از طریق فرودگاه جده به ایران روانه شدند، 759 زائر در قالب 5 کاروان است.

وی با اشاره به کاروان‌های خروجی از فرودگاه مدینه گفت: تعداد زائران خروجی از فرودگاه مدینه، 877 زائر در قالب 6 کاروان است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به خروج کاروان‌های مدینه بعد خاطر نشان کرد: تعداد زائران مدینه بعد یک هزار و 423 زائر در قالب 10 کاروان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان