ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (هجدهم تا بیست و پنجم شهریور)

این هفته نیز با طالع بینی عشق بدونیم همراه باشیم و از اتفاقاتی که ستاره ها برامون رقم زدن آگاه بشیم.

طالع بینی هفتگی عشق (هجدهم تا بیست و پنجم شهریور)

این هفته نیز با طالع بینی عشق بدونیم همراه باشیم و از اتفاقاتی که ستاره ها برامون رقم زدن آگاه بشیم.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

این هفته کیهان جذابیت عشق را بیش از پیش به شما نشان می دهد. عطارد حرکت مستقیم به سوی برج اسد دارد و ظرفیت کافی برای یک رابطه عاشقانه را برای شما فراهم می کند. اکنون آماده تصمیم گیری در رابطه با زندگی عاشقانه تان هستید. و ماه کامل در برج حوت به شما انگیزه ایجاد یک رابطه نزدیک با عشقتان می دهد.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

اگر اکنون در رابطه ای هستید تحت تاثیر اجبار و فشار دیگران قرار گرفته اید بنابراین نتوانسته اید به اندازه کافی روزهای خوبی را با هم داشته باشید. اما خوشبختانه تصمیم گرفته اید تغییری در روال زندگی خود ایجاد کنید و بدون توجه به حرف های دیگران همانطور زندگی کنید که خودتان می خواهید.

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

مدتی است اعصاب برای هم نگذاشته اید و برای هم پیام های ناخوشایندو پیچیده می فرستید اما خوشبختانه این هفته این آشوب ذهنی به پایان می رسد. با فراز و نشیب احساستان تردید دارید که آیا به یکدیگر تعلق دارید یا نه. مدتی است با هم ارتباط فکری ندارید و احساس می کنید مغزتان خاموش شده است. اما از اواسط هفته گرد و غبار از ذهن تان برداشته می شود و از خواسته هایتان مطمئن می شوید. آیا او همان محبوبی است که می خواستید؟

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

یک توافق کاربردی بین شما و محبوب حس خوبی به شما داده است. البته این موضوع زیاد هم موضوع رمانتیکی نیست اگر انتظار داشته باشید او به تمام خواسته های شما پاسخ مثبت بدهد دیگر رضایتی از شما نخواهد داشت. این توافق از قراردادهای کتبی گرفته تا وعده های کلامی او در رابطه با تقسیم وظایف خانه شما را هیجان زده می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

با چرخش عطارد به سمت نشانه شما دوباره ذهنتان آرام شده است. اکنون می دانید که هر وقت صحبت می کنید محبوب به حرف های تان گوش می دهد و ذهنیت مشابهی که دارید رابطه عاشقانه شما را قوی تر کرده است. یک پیشرفت اساسی در وضعیت مالی رویایتان را به حقیقت تبدیل می کند و تمام بدهی ها را به یکباره ناپدید می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

حضور مریخ در برج سنبله باعث شده شور و هیجان بیشتری را در رابطه تجربه کنید و بیشتر از همیشه نسبت به هم احساس خوبی داشته باشید. احساسی انکارناپذیر که هیچ کدام نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

احساس می کنید دیگر آن قدرت و تاثیر سابق را در رابطه ندارید. اگر حس می کنید عشق رادر رابطه گم کرده اید شاید دلیلش کار و تلاش زیاد باشد. به جای نگرانی این هفته چند روزی را به مسافرت بروید و به هر نحوی به خودتان استراحت بدهید. حتی اگر نیاز باشد به همسرتان بگویید که می خواهد چند روز تنها باشید و با خودتان خلوت کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

این هفته عشق و احساس بیشتری را در رابطه تجربه خواهید کرد و حضور ماه کامل در بخش روابط رمانتیک طالع تان باعث شده هم از لحاظ روحانی و هم از لحاظ احساسی با محبوب ارتباط عمیق تری را برقرار کنید. عمیق ترین احساس ها و رویاها را با هم به اشتراک می گذارید و هر دو تصمیم می گیرید از دنیا فرار کرده و به یکدیگر پناه ببرید.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

مدتی بود سختی های زیادی را در رابطه تحمل می کردید اما خوشحال باشید چون دیگر این روال به پایان رسیده است. سیاره حاکم بر روابط دوستانه شما عطارد است به همین دلیل کمی از زندگی عاشقانه خود ناامید شده اید. به خصوص در چندین روز گذشته هر دو احساس می کنید کاملا از هم فاصله گرفته اید اما این هفته تمام مشکلات را از بین خواهید برد و تمام سوتفاهم ها را برطرف خواهید کرد.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این هفته بیشتر تمایل دارید آرزوهای تان را با هم به اشتراک بگذارید و خوشبختانه کیهان نیز به شما کمک می کند. هیچ چیزی از نظر معشوق غیرواقعی نیست پس جلو بروید و هر چیزی که در ذهن و قلبتان هست را به او بگویید. برنامه ای دارید که می خواهید با او در میان بگذارید و ارتباطی که با هم برقرار کرده اید شما را وارد دنیای دیگری کرده است.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

شور و هیجان شما در رابطه بیدار شده است و تصمیم می گیرید به روش های مختلف رابطه را بهتر و بهتر کنید. با نشان دادن امیال و خواسته های تان فرصت های جدیدی را در رابطه بوجود می آورید.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

از کارهایی که باید در اولویت قرار دهید کار کردن روی رابطه ای هست که دارید. البته اگر بهتر شدن رابطه از نگرانی هایتان باشد تصمیم می گیرید تمام مشکلات را حل کنید. این هفته برای برآورده شدن نیازهای تان بیش از حد حساسیت نشان می دهید چه مجرد باشید و چه متاهل. شما در یک رابطه دو طرفه هستید پس فقط نباید انتظار داشته باشید که نیازهای خودتان برآورده شود. سعی کنید در رابطه تعادل برقرار کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان