بهترین وسایل کاربردی جهان

در این مقاله قصد داریم وسایل و ابزاری را به شما معرفی کنیم که هم در زمینه ی خود بی‌همتا هستند، و هم شیک و خوش استایل هستند. با بنیتا همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم وسایل و ابزاری را به شما معرفی کنیم که هم در زمینه ی خود بی‌همتا هستند، و هم شیک و خوش استایل هستند. با بنیتا همراه باشید.

 

سیستم صوتی مینیریگ (Minirig 2.1)

طبق یک مثل معروف: بعضی وقت‌ها همسایه‌ی خوب، دوست خوب می‌شود؛ اما بعضی وقت‌ها می‌خواهیم حالشان را بگیریم. چه چیزی بهتر از این‌که این کار را با سیستم صوتی مولد بمب صوتی در اتاقمان انجام دهیم؟

مینیریگ که توسط مهندسان صدای انگلیس بهبود یافته است، کسانی که تولیداتشان در کلوپ‌های بسیار بزرگ استفاده می‌شود، تقریباً بلند صداترین بلندگوی قابل‌حمل در مقایسه با اندازه‌اش است.

صدای بالا، کیفیت صدای عالی (مخصوصاً وقتی به سابووفر اختیاری وصل می‌شود) با عمر باطری عالی 50 ساعته و قدرتمند، طراحی صنعتی این ابزار را، بروزترین جلوه می‌دهد.

سیستم صوتی

 

کاناپه‌ی خانگی چسترفیلد سوهو (Soho)

سوهو برای دو دهه در تولید خلاقانه‌ی کاناپه‌های شیک پیشرو بوده است که این شرکت دارای طراحان خارجی و داخلی خلاقی است.

این خبر خوبی برای سی‌وسه هزارنفری است که در لیست انتظار ملحق شدن به باشگاه اعضای جهانی هستند (و پنجاه‌وشش هزار نفر هم‌اکنون عضو هستند)، گروهی که دوست داران خانه را قادر به خرید اینترنتی محصولاتی مثل، شیشه‌ی کریستالی، پارچه‌ی کشمیری و مبلمان چسترفیلد کرده است.

کاناپه

 

دریچه‌ی چشمی عینک سه بعدی

دنیای مجازی که خیلی وقت است درباره‌ی آن حرف زده می‌شود، بالاخره، اتفاق افتاد. این دریچه‌ی چشمی، یک انقلاب سبک ماتریکس امروزه در بریتانیا در دسترس است. شما فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید که قدرتمند باشد، بعدازآن دیگر فقط این عینک را به چشمتان می‌زنید و می‌توانید در دنیای سه‌بعدی بگردید، بازی‌های کامپیوتری انجام دهید و غیره.

عینک سه بعدی

 

ساعت ساده‌ی تک عقربه‌ای

عجیب نیست؟ یک عقربه فقط! البته ساعت‌های تک عقربه‌ای زیاد هم جدید نیستند، در قدیم از یک عقربه برای ساعت‌های خورشیدی استفاده می‌شد، اما بستن آن‌ها روی مچ دست برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد. مثال‌های امروزی آن ساعت‌ها بیشتر دقیق هستند. (و البته کم‌وزن‌تر هم هستند.)

یک طرح خیلی قدیمی، مثل این‌یکی که از برند بانکوکی است، از شماره‌های براق استفاده می‌کند که بین 140 نشان تقسیم‌شده‌اند که هرکدام آن‌ها ساعت را با تقریب 5 دقیقه نشان می‌دهد.

ساعت تک عقربه

 

هواپیمای کنترلی وزوزو

این هواپیما بانام پروت دیسکو دراون (Parrot Disco Drone) مدل پیشرفته‌ی گلایدر‌های فومی هستند که همگی در بچگی داشتیم (البته اگر آن پاراگلایدرها مجهز به شتاب سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج، فشارسنج، جی پی ار اس و یک لنز دوربین زاویه باز 14 مگا پیکسلی بودند).

اما چیزی که باعث شده است ما پولمان را خرج این هواپیما کنیم، وسایل ضمیمه‌ی آن مثل کلاه چشمی است که نگاه عقابی از داخل این هواپیما را برای ما امکان‌پذیر می‌سازد. این وسیله با امکاناتی مثل بلند شدن و نشستن خودکار پروازی، نیاز به مهارت زیادی ندارد و فقط شما با پرواز 75 کیلومتر بر ساعتی لذت می‌برید.

هواپیما کنترلی

 

جالباسی تسمه‌ی آویز اچ (H)

این روزها آنچه زیاد، وسایل است و آنچه کم، فضای موجود است. برای حل این مشکلات، شرکت لندنی مبلمانی اچ (H Furniture) با ابزاری آویزان برای حل این مشکل پیش آمده است. فضای زیر این وسیله کاملاً خالی است و مانند یک‌تکه‌ طرح براق اسکاندیناوی، هنگام کار جلوه می‌دهد.

این طرح توسط شرکت مونیخی جسیکا نبل (Jessica Nebel) طراحی‌شده است. این جالباسی تسمه آویز، یک ساختار خود حمایتی دارد که از یک متر چوب محکم ساخته‌شده است. این ساختار توسط دو تسمه از جنس چرم باکیفیت به دیوار متصل شده است، این جالباسی همین‌طور این قابلیت را دارد که در صورت عدم استفاده، روی دیوار بیاید و فضا را اشغال نکند.

آویز

فروشگاه پیراهن سفید مک آرتورگلن و بروکس برازر (McarthurGlen X Brooks Brothers)

پیراهن سفید ساده برای مردان، همان نقش لباس کوتاه سیاه را برای زانان ایفا می‌کند، مناسب هدف، باکلاس و خوش‌تیپ کننده و به‌صورت نامحدود دارای کاربرد مختلف است. مخصوصاً پیراهن‌هایی که توسط برادران نیویورکی بروکس تولید می‌شوند، یک نوع سرمایه‌گذاری از سال 1200 (195 سال قبل) برای رئیس‌جمهورها و بازیگران است.

برای ماه‌های آتی، این برند در حال همکاری با مرکز فروش اصلی مک آرتورگلن برای برگزاری نمایشگاه سفری اختصاصی پیراهن‌های خود هستند. این نمایشگاه که به‌صورت تور برگزار می‌شود، در یک کامیون آمریکایی 6 چرخ برگزار می‌شود که با مسافرت به شهر‌های کشور، اقدام به فروش هفت مدل کلاسیک سفید خود می‌کنند.

فروشگاه لباس

در این زمینه می‌توانید، معرفی شیک‌ترین‌های دنیا را نیز ببینید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر