ماهان شبکه ایرانیان

وفاداری جنیفر کانلی به لویی ویتون

امروز می‌خواهیم در بنیتا یکی از افرادی که بیشترین وفاداری را به یک برند دارد به شما معرفی کنیم. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

امروز می‌خواهیم در بنیتا یکی از افرادی که بیشترین وفاداری را به یک برند دارد به شما معرفی کنیم. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

تا به حال کسی مانند جنیفر کانلی تا این حد نسبت به طراح لباس خود، وفادار نبوده است. طراح لباس جنیفر کسی نیست جز " لویی ویتون".  حتی "الیشیا ویکاندر" هم طراح لباس خود را تغییر داد. تا به حال در خاطرمان نیست که جنیفر کانلی، لباسی که لویی ویتون طراحی نکرده باشد را در مراسم مهمِ فرش قرمز به تن کرده باشد. چقدر وفادار! صرف نظر از سود و زیان این وفاداری بین این دو، حداقل ترکیب باظرافت‌تری نسبت به ترکیب لارنس و دیور به وجود آورده‌اند.

آخرین عکس جنیفر کانلی

لویی ویتون

مطمئن نبودم از چه ساخته شده است. آستین سمت راست از جنس خز است یا جنسی خارجی. فکر  می کنم چین‌دار باشد، اما من فکر می‌کنم که لویی برای درست کردن این لباس، پارچه کم آورده باشد! شکاف لباس ممکن است دردسر ساز باشدو جنیفر با این لباس نباید زیرِ کولر و در معرض باد قرار بگیرد اما به هرحال توانسته نظر مخاطبین را با لباسی نرم‌تر و شکیل‌تر به خود جلب کند. من که بیشتر از حد انتظارم از آن خوشم آمد. نظر شما چیست؟ قدیمی و منسوخ، جدید و جالب و یا نیازمند به اصلاح و مرمت؟

 

اگر از این ماجرا لذت بردید یه سری هم به "عطر جدید لویس ویتون (Louis Vuitton) با حضور لئا سیدوکس (Léa Seydoux)" بزنید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان