معرفی فیس لیفت کیا سورنتو ۲۰۱۸

خودروساز کره‌ای کیا شاسی‌بلند سورنتوی خود را برای مدل سال ۲۰۱۸ به‌روز کرده و اگرچه تغییرات صورت گرفته کوچک هستند اما نسبتاً به چشم .. در ادامه با کاربلد همراه شوید... .

شرکت کیا موتورز برای کسب بیشتر از سهم بازار در رده خودروهای شاسی بلند دست به تغییرات اساسی در طراحی ظاهری و فنی خودروی محبوب خود یعنی کیا سورنتو زده است

 

 

 

تا بتواند در بازار جهانی با رقبای سرسخت این رده خودروها همچون مرسدس بنز , بی ام و , پورشه و ولوو رقابت کند و همچنین در سورنتو جدید شاهد تغییرات اساسی می باشیم که این مدل را از نظر طراحی به خودروهای اروپایی بسیار نزدیک کرده است

 

مطالب پیشنهادی :

مشخصات فنی جک S3 محصول جدید کرمان موتور

مشخصات و امکانات ام وی ام 315 صندوق دار جدید

معرفی سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت

 

شرکت خودروسازی کیا در آخرین اقدام خود، به نظر می‌رسد که خودروی شاسی بلند کیا سورنتو را بروزرسانی کرده است که با توجه به اصلاحات و بروزرسانی کوچک ظاهری، تغییرات آن بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.

 

طراحی ظاهری فیس لیفت کیا سورنتو 2018

در مدل‌های جدید کیا سورنتو فیس لیفت که فعلا در بازار کره جنوبی رونمایی شده است،در نمای جلو شاهد جلوپنجره کرومی بازنگری شده و یک جفت چراغ اصلی اصلاح شده و واحدهای روزتاب LED هستیم.

 

 

زمانی که مه شکن‌های چهارتایی جدید در طرفین سپر با ورودی‌های هوای مشکی و رنگ قهوه‌ای خودرو ترکیب می‌شود، سورنتو بسیار شیک‌تر از مدل فعلی به نظر می‌آید.

 

 

در نمای عقب شاهد چراغ‌های جدید با طراحی پیچیده‌تر هستیم. همچنین اسپویلر سقفی خودرو و خروجی‌های اگزوز نمایی جدید دارند. رینگ‌های متفاوت به تکمیل شدن تغییرات کمک می‌کنند.

 

 

 

در ادامه گفتنی است که خودروی کیا سورنتو فیس لیفت مدل 2018 در کره جنوبی، با پیشرانه دیزلی 2.2 لیتری و یک موتور 2 لیتری توربوشارژر بنزینی عرضه می‌شود که هر دوی آنان برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی خود، از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.

 

 


در پایان هم شرکت خودروسازی کیا در مورد این خودرو عنوان کرد: عملکرد کیا سورنتو در بازار و در میان خودروهای شاسی بلند سایز متوسط، به طور پیوسته در حال کسب محبوبیت است

 

 

 

و انتظارمی‌رود که مشتریان بیشتری جذب این محصول شوند، بویژه اینکه مدل‌های لاکچری نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کیا درباره این خودرو گفته است:

عملکرد فنی و تجاری سورنتو باعث محبوبیت روزافزون این خودرو در بازار شاسی بلندهای میان‌سایز شده است. ما انتظار داریم این خودرو به خاطر لوکس‌تر شدن مصرف‌کنندگان بیشتری را به‌سوی خود جذب کند.

کیا هنوز اعلام نکرده که آیا سورنتوی فیس لیفت شده در سایر بازارها نیز معرفی خواهد شد یا خیر.

 

جدول مشخصات پیشرانه کیا سورنتو 

مشخصات فنی قوای محرکه

حجم موتور

2400 CC

نوع موتور

بنزین سوز انژکتوری

تعداد سیلندرها

4

تعداد سوپاپ ها

16

محل قرار گیری موتور

جلو

سیستم سوخت رسانی

انژکتوری تزریق مستقیم

ظرفیت باک

یورو 6

حداکثر توان خروجی

188 اسب بخار 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی

241 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

 

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان