ماهان شبکه ایرانیان

۳۷ سالگی سحر دولتشاهی در کافه ویونا

سحر دولتشاهی دیروز ۱۶ مهرماه تولد ۳۷ سالگی‌اش را جشن گرفت. او پستی را در این باره در اینستاگرامش منتشر کرد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

سحر دولتشاهی دیروز 16 مهرماه تولد 37 سالگی‌اش را جشن گرفت. او پستی را در این باره در اینستاگرامش منتشر کرد. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

اینستاگرام تبدیل به فضایی شده است که هنرمندان بسیاری برای فعالیت و ارتباط با هواداران و اطلاع‌رسانی و... از آن استفاده‌ی بسیاری می‌کنند. چندی پیش نیز اینستاگرام تبدیل به ابزاری شد که پیام تبریک هنرمندان به مناسبت سالروز تولد محمدرضا شجریان به وسیله‌ی آن به‌طور وسیعی منتشر شد. مطلب مربوط به این خبر را می‌توانید در بنیتا بخوانید.

سحر دولتشاهی در اینستاگرامش نوشت: «در ماه مورد علاقه‌ام، مهر. یک گپ دوست‌داشتنی و یک تولد‌بازی زود‌هنگام با بچه‌های کافه ویونا»

سحر دولتشاهی

 

دولتشاهی که متولد 16 مهر 1358 در تهران است چهارم مهر با حضور در کافه ویونا واقع در خیابان ولیعصر، باغ فردوس، موزه سینمای ایران به استقبال 16 مهر و 37 سالگی رفته بود. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است. فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. او علاوه بر سینما در تلویزیون هم سابقه‌ی بازی دارد. دولتشاهی علاوه بر نامزدی بهترین بازیگر مکمل زن برای «فیلم طلا و مس»، توانست در سی ‌و‌ سومین دوره از جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم «عصر یخبندان» به کسب کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان