دادستان شهرستان البرز در گفت‎وگو با میزان:

کارمند گمرک استان قزوین به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد

دادستان شهرستان البرز از بازداشت یکی از کارمندان گمرک خبر داد و گفت: در پی گزارش اختلاف ارزش کالا توسط گمرک طی بررسی‎های به عمل آمده مشخص شد یکی از کارشناسان گمرک با دریافت رشوه اظهارنظر کارشناسی خلاف واقع نموده و موجب تضییع حقوق دولت شده است.

محمودخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از بازداشت یکی از کارمندان گمرک خبر داد و گفت:  در پی گزارش اختلاف ارزش کالا توسط گمرک طی بررسی‎های به عمل آمده مشخص شد یکی از کارشناسان گمرک با دریافت رشوه اظهارنظر کارشناسی خلاف واقع نموده و موجب تضییع حقوق دولت شده است.


وی ادامه داد: برای فرد خاطی به اتهام رشوه و گزارش خلاف واقع پرونده تشکیل شده و با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان مرکزی قزوین شده است.

دادستان شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مطابق ماده 606 قانون مجازات اسلامی روساء و مدیران یا مسولین سازمان‎ها، شرکت‎ها و موسسات دولتی و شبه دولتی و نهادهای انقلابی که از وقوع جرم ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در سازمان تحت امر و نظارت خود مطلع شوند و مراتب را به مراجع صلاحیت دار قضایی یا اداری اعلام ننمایند به حبس و انفصال خدمت محکوم خواهند شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر