محصولات و روش های جدیدی که باعث می شوند مردان جوان تر به نظر برسند

مردانی که قصد دارند جوان‌تر به نظر برسند عموماً به مشکل برمی‌خورند

مردانی که قصد دارند جوان‌تر به نظر برسند عموماً به مشکل برمی‌خورند. اگر آنها از محصولات مناسب استفاده نکنند وقتی چروک‌ها خود را نشان می‌دهند پشیمان خواهند شد.  آنها می‌توانند پول خود را خرج محصولات گران‌قیمت کنند که قول می‌دهند مشکلات‌شان را برطرف خواهند کرد اما در واقع کار نخواهند نکرد و همیشه یک راه میان‌بر مثل استفاده از بوتاکس وجود دارد اما رفتن به مطب دکتر می‌تواند رنج‌آور باشد. جراح پلاستیک دکتر سونیتا سادیو کلینیک زیبایی تاناجر را برای افراد خاصی که قصد دارند تا جوان‌تر به نظر برسند بدون اینکه از محصولات مضر استفاده بکنند بنا نهاده است. در این کلینیک مردان می‌توانند با پیر شدن بصورت خصوصی به مبارزه بپردازند.

شعار این کلینیک «همیشه خوش‌ قیافه بمان» است و برای رسیدن به آن دکتر سادیو استفاده از بوتاکس، سازنده‌های کلاژن و روش‌های جدیدی را که تا حالا استفاده نشده‌اند را پیشنهاد می‌کند. اشتراک 6 ماهه در این موسسه بیش از 5000 دلار برای شما آب خواهد خورد و 1000 دلار دیگر هم برای درخواست ورود باید پرداخت کنید. مردانی که علاقه‌مند به استفاده از بوتاکس هستند و نمی‌دانند از کجا شروع کنند می‌توانند برای یک بررسی شخصی با دکتر مشورت کنند. دکتر سادیو می‌گوید که علاقه مردان به جراحی‌های زیبایی در چند سال اخیر روند صعودی داشته است و منتقدان آن را به اوج‌گیری جریان سلفی و شبکه‌های اجتماعی مربوط می‌دانند.

دکتر سادیو می‌گوید: استفاده از این روش‌های انقلابی برای مردان رضایت‌بخش شده است. مردها تمایل دارند تا از ریسک کردن دوری کنند اما اگر یک دلیل خوب داشته باشند ممکن است همه چیز عوض شود. هر کسی نیاز دارد تا طبیعی به نظر برسد اما این برای مردان حیاتی است تا به صورت مصنوعی به تصویر کشیده نشوند. او توضیح می‌دهد: هرگونه اثر از آرایش روی مردان، غیرمردانه تعبیر می‌شود. بوتاکس هنوز روش محبوبی است و روش عمده و اصلی است اما روش‌های جدیدی وجود دارند که کاملاً انقلابی هستند مخصوصاً اگر آقایان حاضر باشند در طول زمان تحت درمان چندین روش قرار بگیرند. برای مردانی که با ریزش موی پیش از موعد روبه‌رو هستند او استفاده از لیزر (PRP) یا پلاکت‌های پلاسما را برای تحریک رشد مو توصیه می‌کند.

دکتر سادیو معتقد است با تکامل روش‌های درمانی رسیدن به چهره‌ای طبیعی و در عین حال جوان کاملاً قابل دسترس است. او اعتراف می‌کند که: نیویورک محیطی بسیار رقابتی است و ظاهر شما مهم است. مشتری‌های من لزوماً نمی‌خواهند جوان‌تر به نظر برسند بلکه می‌خواهند خوب به نظر برسند. منظور از خوب در اینجا این است که پرانرژی، پرقدرت و قاطع به نظر برسند، نه ظاهر قدیمی و خسته و تاریخ گذشته. او می‌گوید: اغلب آقایان در مورد مو و گردن خود حساس هستند.

محصولات ورسو

Credit: Verso

هیچ زمان درستی وجود ندارد که شما برای مشاوره مراجعه کنید اما اگر آقایان هر چه زودتر مراجعه کنند بهتر است.  خیلی از مشتریان او جوان‌ها هستند مخصوصاً افرادی در اوایل بیست سالگی خود تجربه از دست دادن مو را دارند. بقیه مردانی هستند که در چهل سالگی به سر می‌برند و خطوط چروک پیشانی عمیق و گردن‌های بادکرده‌ای دارند. او توصیه می‌کند: با بالا رفتن سن درمان سخت‌تر می‌شود به همین خاطر آقایان باهوش زودتر مراجعه می‌کنند. روش‌های درمانی سبک و تحریکات کلاژنی وجود دارند که می‌توانند این خطوط را در جوانی برطرف کنند.

در حالی که بعضی محصولات محافظتی از پوست وجود دارند که برچسب فقط برای مردان دارند اما دکتر سادیو اعتقاد دارد که این داستان به زودی پایان می‌یابد چرا که هر دو جنسیت به ترکیباتی مشابه نیاز دارند. اما اگر شما مردی هستید که بدنبال یک محصول جادویی هستید که شما را جوان‌تر کند محصولاتی وجود دارند که به شما این قول را می‌دهند. برند کیل یک مجموعه ضد پیری شامل: سرم، مرطوب‌کننده و کرم دور چشم را پیشنهاد می‌کند. برند ورسو یک سری محصولات زیبایی دارد که آقایان به کیفیت آن سوگند می‌خورند و البته خیلی محصولات وجود دارند که قول می‌دهند موهای شما را ضخیم‌تر و پایانی باشند بر گردن‌های چروک‌خورده. البته شما می‌توانید اول با مرطوب‌کننده شروع کنید و سپس سراغ بوتاکس بروید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان