چگونه آرایش کنیم، چگونه زیباتر شویم [قسمت چهارم]

همه خانم‌ها دوست دارند در هر جمعی بدرخشند. گاهی اوقات اجرا کردن چند نکته کوچک، باعث می‌شود شما آن گوهر زیبای هر مجلسی باشید در این مطلب و در ادامه مطالب قبلی ما به توضیح برخی از این نکات می پردازیم که شاید با توجه به این نکات ریز اما کلیدی شما هم بتوانید به آن گوهری که هر خانمی دوست دارد تبدیل شوید.

آرایش صورت

همه خانم‌ها دوست دارند در هر جمعی بدرخشند. گاهی اوقات اجرا کردن چند نکته کوچک، باعث می‌شود شما آن گوهر زیبای هر مجلسی باشید در این مطلب و در ادامه مطالب قبلی ما به توضیح برخی از این نکات می پردازیم که شاید با توجه به این نکات ریز اما کلیدی شما هم بتوانید به آن گوهری که هر خانمی دوست دارد تبدیل شوید.

- اگر دوست دارید کرم‌پودر یا زیرساز پوست‌تان را با دست به صورت خود بزنید، قبل از شروع کار به انگشتان خود کرم مرطوب‌کننده بزنید؛ این کار زدن زیرساز را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود که کرم‌پودر روی پوست شما زیبا و نرم بنشیند.

 رژ لب صورتی

- اگر دوست دارید لبان شما بزرگ‌تر به نظر برسند، از یک براق‌کننده بی‌رنگ استفاده کنید و به قسمت میانی لب پایین و دو کماندیس لب بالا بزنید. با این کار، لب‌های شما درشت‌تر و جذاب‌تر دیده می‌شوند.

- با پشت یک قاشق سرد، به نرمی قسمت‌های پف کرده پلک‌تان را فشار دهید تا تورم آن‌ها کم شده و بهتر به نظر برسند.

- برای خلاص شدن از شر لکه‌های سفید به جا مانده از دئودورانت، به جای استفاده از آب، با یک تکه پارچه نایلونی (الیاف مصنوعی) آن را بسایید. می‌بینید که این کار معجزه می‌کند.

- برای این که رنگ کرم‌پودر و زیرساز پوست‌تان زیبا و طبیعی‌تر جلوه کند، زیرسازی که یک پرده تیره‌تر از رنگ پوست‌تان است را با زیرساز یا کرم‌پودر هم‌رنگ پوست خود ترکیب کنید و این ترکیب را به عنوان زیرساز استفاده کنید. نتیجه بسیار طبیعی‌تر خواهد بود.

- برای جلوگیری از بر جا ماندن لکه رژ لب روی دندان، از این کلک استفاده کنید: بعد از این که زدن رژ لب به پایان رسید، انگشت سبابه خود را کمی داخل دهان‌تان ببرید، و لب‌ها را روی انگشت بگذارید و در همین حال انگشت‌تان را بیرون بکشید تا از دست رژ اضافی در قسمت داخلی لب‌تان خلاص شوید. مراقب باشید که کسی این منظره را نبیند.

- اگر می‌خواهید به صورت طبیعی، پوست‌تان را شفاف‌تر کنید، کمی آب لیموی تازه به اسکراب صورت‌تان اصافه کنید. (قبل از این کار مطمئن شوید که به لیمو حساسیت ندارید و هنگام استفاده مراقب باشید لیمو داخل چشم‌های‌تان نرود.)

- برای نرم شدن پوست لب‌تان و مراقبت از آن می‌توانید از عسل به جای لیپ‌استیک استفاده کنید. حتی می‌توانید کمی روغن زیتون به عسل اضافه کرده و از این ترکیب خوشمزه، شیرین و طبیعی به عنوان نرم‌کننده لب استفاده کنید. با این کار حتی از زبان زدن به لب‌تان هم لذت خواهید برد.

- زیرساز یا کرم‌پودر را به تمام صورت خود نزنید، کمی خود را دوست داشته باشید و بدانید که پوست شما احتیاج دارد نفس بکشد. فقط در قسمت‌هایی که نیاز است چیزی را مخفی کنید از زیرساز آرایش استفاده کنید. سپس از ریمل و برق‌لب مورد علاقه‌تان استفاده کنید و حالا شما آماده‌اید تا دنیا را تسخیر کنید.

روغن نارگیل

- روغن نارگیل می‌تواند به روش مراقبت و درمان همیشگی شما تبدیل شود. می‌توانید از آن به عنوان کرم نرم‌کننده و تقویت‌کننده و مغذی پوست بدن و صورت، موها، دست و پا، کرم لب، چشم، تقویت‌کننده و استحکام‌بخش ناخن و... استفاده کنید. روغن نارگیل پر از ویتامین‌ها و مواد مغذی است، در ضمن عطر و بوی فوق‌العاده‌ای هم دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر