۱۰ راه برای سریع حاضر شدن

آیا یک موقعیت عکاسی غیر منتظره پیش آماده و شما باید خودتان را سریع برای آن آماده کنید؟ آیا قبل از ترک خانه به مقصد محل کارتان فقط چند دقیقه زمان دارید؟ برای یک قرار خیلی مهم دیرتان شده است؟ نگران نباشید با بنیتا همراه باشید تا راه‌های سریع حاضر شدن را باهم بررسی کنیم.

آیا یک موقعیت عکاسی غیر منتظره پیش آماده و شما باید خودتان را سریع برای آن آماده کنید؟ آیا قبل از ترک خانه به مقصد محل کارتان فقط چند دقیقه زمان دارید؟ برای یک قرار خیلی مهم دیرتان شده است؟ نگران نباشید با بنیتا همراه باشید تا راه‌های سریع حاضر شدن را باهم بررسی کنیم.

1- مو

راه حلش دو کلمه است، شامپوی خشک. اگر زمان کافی برای دوش گرفتن ندارید یا اینکه در فصل تابستان زیاد عرق می‌کنید، استفاده از شامپوی خشک، شما را نجات خواهد داد. اگر این شامپو را روی موهای شسته نشده خود بزنید، به سرعت روغن و چربی مو را جذب می کند. همچنین این محصول در انواع مختلف پودر و اسپری موجود است و به راحتی می‌توانید آن را داخل کیف خود حمل کرده یا در محل کارتان برای مواقع ضروری مخفی کنید. با وجود شامپوی خشک دیگر هیچ ترسی در مورد کثیفی موهایتان نداشته باشید.

2- ابروها

این روزها خوب بودن ظاهر ابروها بسیار مهم شده است. و حتی دانشمندان نشان داده‌اند که ابروها حیاتی‌ترین عضو صورت برای برقراری ارتباط هستند. شاید دلیلش تاثیر گذاری آن‌ها باشد. حقیقت این است که اگر زمان کافی نداشته باشید می‌توانید از آرایش چشمانتان کلا صرف نظر کرده و روی ابروهایتان تمرکز کنید. خوشبختانه با صرف 10 ثانیه زمان برای وکس کردن یا بند انداختن ابروهایتان، می‌توانید آن‌ها را  تمیز و مرتب کرده و در نتیجه هم ابرو و هم چشمانی فوق‌العاده زیبا داشته باشید. 

3- لب‌ها

اگر می‌خواهید ظاهرتان را در عرض 3 ثانیه تغییر دهید یک رژ لب خوشرنگ برداشته و روی لب‌هایتان بزنید. یعنی در زمانی کمتر از زمان لازم برای خواندن این جمله. با انتخاب رنگ مناسب می‌توانید تحسین دوستان و همکارانتان را برانگیزید. بنابراین همیشه داخل کیفتان یک رژ لب داشته باشید زیرا در صورت کمبود زمان در طول مسیر هم می‌توانید از آن استفاده کنید. در همین رابطه خواندن مقاله "6 رژ لب که برای پاییز به آن نیاز خواهید داشت" را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کانتور

4- پوست

آیا تا به حال یکی از کارداشیان‌ها را دیده‌اید؟ پوست صورتشان زیبا و درخشان است، گونه‌هایشان برجسته بوده و تمام اجزای صورتشان بی‌عیب و نقص است. فقط کافیست بلد باشید کانتور کنید یعنی به عبارتی کرم پودرهای آرایشی را طوری اعمال کنید که اجزایی از صورتتان را که می‌خواهید جلب توجه کند، روشن‌تر نشان داده و بقیه را تیره و مخفی کنید. این کار را با کمی تمرین یاد خواهید گرفت. حتی اگر نمی‌خواهید این روش جزء آرایش‌ هر روزه‌تان باشد سعی کنید در موقعیت‌های عکاسی آن را رعایت کنید زیرا در این صورت عکس‌هایتان بی‌نیاز از فتوشاپ خواهند شد.

5- ناخن‌ها

ناخن‌ها اعضای کوچکی هستند که همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند. چه آن‌ها را به سمت همکارتان تکان دهید یا مشغول قهوه ریختن باشید. اگر می‌خواهید ناخن‌هایی زیبا داشته باشید اما فرصت مانیکور کردن ندارید، می‌توانید با اعمال کمی تکنیک‌های تقویت ناخن، مانند استفاده از چوب درخت پرتغال و روغن مخصوص آن‌ها را زیبا کنید.

6- عطر

اگر زمان کافی ندارید که ظاهرتان را کامل کنید، سعی کنید راه‌های دیگر را امتحان کنید. می‌گویند عطر و بوی خوش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای ایجاد جاذبه است. قبل از بیرون رفتن از خانه مقداری عطر به خودتان بزنید تا حداقل از لحاظ بویایی بی عیب و نقص باشید. 

7- لباس

شاید وسوسه شوید روزهایی که زمان کافی برای آرایش صورت و موهایتان ندارید، لباس‌هایتان را هم با بی‌دقتی انتخاب کنید اما این کار بزرگترین اشتباهی است که می‌توانید مرتکب شوید. به جای این کار، بهترین پیراهن یا جدیدترین دامنتان را بپوشید زیرا تحقیقات نشان می‌دهند که این کار نه تنها ظاهرتان را بهتر نمایش می‌دهد بلکه کمک می‌کند تا حس و حالتان نیز بهتر شود.

جواهرات

8- جواهرات

نیازی نیست برای ایجاد تفاوت، از جواهرات زیادی استفاده کنید. یک جفت گوشواره شیک یا یک گردنبند بزرگ و زیبا تاثیر خودشان را می‌گذارند. همچنین برای صرفه جویی در زمان می‌توانید جواهرات خود را از یک روز قبل به خودتان بیاویزید یا آن‌ها را داخل کیفتان گذاشته و با خود حمل کنید. اگر می‌خواهید توجهات را از روی خرابی یا لکه لباستان منحرف کنید، استفاده از جواهرات بهترین راه است.

9- حالت

شاید شبیه به کتاب 1900 قانون زندگی به نظر برسد اما حقیقت دارد. حالت، می‌تواند ظاهر شما را بهتر کرده یا کلا از بین ببرد. نمی‌گوییم که برای راه رفتن یک کتاب بالای سرتان حمل کنید، بلکه با کمی صاف ایستادن یا آزاد کردن شانه‌ها می‌توانید ظاهرتان را در نگاه دیگران عوض کنید. داشتن حالت خوب می‌تواند شما را بلند قدتر، لاغرتر و با اعتماد به نفس بیشتر نشان دهد. این روزها مردم زمان زیادی را پشت کامپیوتر یا تلفن همراهشان سپری می‌کنند بنابراین اهمیتِ داشتن حالت خوب، بیشتر از همیشه شده است. پس سعی کنید با داشتن یک حالت و وضعیت مناسب، ظاهرتان را بهتر نشان دهید.

10- نگرش!

شاید پیشتر هم شنیده‌ باشید اما ما باز هم به شما می‌گوییم که اعتماد به نفس، کلید است. اگر با این فکر که زیبا هستید وارد دنیای بیرون شوید، شانس اینکه مردم شما را باور کنند بیشتر است. این موضوع کاملا صحت داشته و تحقیقات علمی پشت آن قرار گرفته است. فقط کافیست قبل از ترک منزل خودتان را تصدیق کنید، بعد از مدتی متوجه می‌شوید که به جای وانمود کردن، واقعا در حال کسب صفات خوب هستید. اگر می‌خواهید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشید اما زمان انجام آن را ندارید، همه چیز را سر هم بندی نکنید بلکه تمرکزتان را روی یک یا دو خصوصیت بگذارید. مثلا وقتتان را روی آرایش لب‌ها و لباس‌هایتان بگذارید. مردم متوجه رژ لب خوشرنگ و یا لباس زیبای شما خواهند شد و به بقیه چیزها توجهی نخواهند کرد.    

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان