مادر و دندان پزشک کره ای پس از افشای سنش دنیای مجازی را متحیر کرد

با وجود حقه‌های آرایشی و نکته‌های زیبایی این روز‌ها جوان به نظر رسیدن کار غیر ممکنی نیست. اما با این حال باز هم  نمی‌توان همه‌ی بخش‌های بدن را در برابر پیری کنترل کرد.

با وجود حقه‌های آرایشی و نکته‌های زیبایی این روز‌ها جوان به نظر رسیدن کار غیر ممکنی نیست. اما با این حال باز هم  نمی‌توان همه‌ی بخش‌های بدن را در برابر پیری کنترل کرد.

این دندان پزشک اهل کره‌ی جنوبی که ظاهری شبیه به دخترها‌ی 19-20 ساله دارد اینترنت را از خبر‌هایش پر کرده است.

اسم او لی سوجین است که حدود 9 هزار نفر در شبکه مجازی اینستاگرام، فالوور و دنبال‌ کننده او هستند.  سوجی که اخیرا در برنامه‌ی SBS شرکت کرده بود، توجه همگان را به خود جلب کرد. بیشتر از ظاهر فریبنده‌اش این سن او بود که همه را متحیر کرد.

 

این نوجوان کره‌ای و جذاب 48 سال دارد!!!

 

سوجین به اصرار دخترش  در یک برنامه‌ی تلویزیونی کره ای شرکت کرد. علت اصرار دختر، ترک  عادت بد مادرش بود، عادتی که گرفتن سلفی‌های متعدد و اشتراک  آن‌ها در اینساگرام را شامل می شد. دختر او مدت‌ها به دلیل این عادت بد سوجین با او صحبت نمی‌کرد چرا که او دست از سلفی گرفتن و جلب توجه دیگران در شبکه‌های اجتماعی بر‌نمی‌داشت. آن‌ها با شرکت در برنامه تلویزیونی دوباره صمیمیت را بینشان برقرار کردند اما چیزی که این بار توجه دیگر خبر‌گزاری‌ها و اینترنت را جلب کرد سن مادر بود نه عادت بدش!  سوجین متولد سال 1969 است و 16 سال است که در رشته‌ی دندان پزشکی فعالیت می‌کند. بعد از فاش شدن این موضوع بحث برانگیز بسیاری اصلا شوکه نشدند و این جوانی و زیبایی را دست خوش عمل‌های زیبایی خواندند. با وجود نظرات و فرضیه‌های مختلف او در این سن با ظاهر دخترانه‌اش می‌درخشد. به امید روزی که دستور اکسیر جوانی اش را مثل عکس‌هایش به اشتراک بگذارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر