ماهان شبکه ایرانیان

اتاقی شبیه خانه باغ‌های روستایی

این جذابیت بسیار چشم‌نواز و خیره کننده است و در عین حال هیچ نوع شلوغی و ازدحامی در آن دلزدگی ایجاد نمی‌کند.

اتاقی شبیه خانه باغ‌های روستایی

تحریریه زندگی آنلاین

 

به نظر می‌رسد، اجزاء و ترکیبات این اتاق کامل و بی‌کم‌وکاست است. رنگ‌ها و ترکیبات به کار رفته بسیار جلوه دارند و آنقدر ماهرانه در کنار هم قرار گرفته‌اند که آن را به فضایی امن و محیطی مهمان‌نوازانه تبدیل می‌کنند. چیزی شبیه خانه‌های اوایل قرن بیستم. طراحان این اتاق از رنگ‌های قرمز مایل به قهوه‌ای، طلایی و مشکی برای پرده‌ها استفاده کرده‌اند و با اینکار به این اتاق روح و جان بخشیده‌اند تا جائیکه آن را به یک اتاق مناسب و بسیار جذاب برای هر مهمانی مبدل نموده‌اند.

حسی که از این اتاق در وجودمان شکل می‌گیرد، شبیه حسی است که در خانه‌های روستایی به ما دست می‌دهد، اما در عین حال پر از انرژی و سرزندگی است.

پارچه انتخاب شده بسیار شاد و متفاوت است و طراحان اتاق تمام تلاش خود را کرده تا از این راه بیشترین توجه در اتاق را به مبلمان آن جلب کند. مبلمان تخت و پرده پنجره‌ها هر دو از یک شکل و رنگ یکسان انتخاب شده‌اند. دیوارها یکی در میان و به صورت راه راه به رنگ مات و براق، رنگ شده‌اند، همین کار باعث شده است تا بسیار موزون و منظم به نظر برسند.

این مدل از طراحی و رنگ‌آمیزی دیوارها بر انواع چوبی می‌چربد. این اتاق با مبلمان نه چندان شلوغ و یا حتی نسبتا کم چیده شده است و در عین حال که در آن از اشیاء و وسایل ریز استفاده شده است، فضا اصلا شلوغ به نظر نمی‌رسد و توجه بسیاری نیز به خود جلب می‌کند. پارچة بالای تخت، روانداز ابریشمی تخت، ملحفه‌های ساتنی، یک پتوی سبز نرم و... همگی بافت نرم و دلچسبی دارند و شما را تحریک می‌کنند که روی آنها دست بکشید و نرمی و لطافت‌شان را حس کنید.

طراحان اتاق می‌گویند: ما در این فضای محدود و کوچک امکان استفاده از اشیاء ریز و درشت متنوع را نداشتیم و تلاش کردیم از بافت‌های متنوعی استفاده کنیم و از این طریق به جذابیت کارمان بیفزائیم. پارچه‌های لوکس و با تجمل، حس گرمی به فضا می‌دهند و براقی نرم و لیطف‌شان، به ریتم طراحی اتاق کمک می‌کند.

لایه‌های پارچه‌ها باعث می‌شوند تا تخت‌خواب به راحت‌ترین و نرم‌ترین بخش اتاق تبدیل شود، به طوری‌که با دراز کشیدن روی آن، دیگر نمی‌خواهید از آنجا بلند شوید. هماهنگی‌های سبزرنگ در این اتاق که شباهت زیادی به خانه باغ‌های روستایی دارد، فضای دلنشینی را ایجاد کرده است و شما را به سمت خود جلب می‌کند.

دیوارهایی که به صورت راه راه و با استفاده از رنگ‌های به هم نزدیک در دو حالت مات و براق رنگ شده‌اند، باعث می‌شوند فضا بزرگتر به نظر برسد. یک صندلی چرم سبزرنگ، یک آباژور با پایه پیچ‌خورده و یک عدد میز که قسمت بالایی آن چرم است، همگی متناسب با آن چیزی که در ذهن طراحان بوده است در کنار هم قرار گرفته‌اند و فضای مناسبی را برای گذراندن یک بعدازظهر دل‌انگیز و نوشیدن یک فنجان چای، ایجاد کرده‌اند.

دکمه‌ها و دستگیره‌هایی که رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای دارند، برجسته‌ترین رنگ در ظاهر کمدها و کابینت‌ها می‌باشد. وسایل تزئینی کریستال روی دیوارها، نور زیبا و چشم‌نوازی را منعکس کرده‌اند و به درخشندگی پارچه بالای تخت نیز افزوده‌اند. این جذابیت بسیار چشم‌نواز و خیره کننده است و در عین حال هیچ نوع شلوغی و ازدحامی در آن دلزدگی ایجاد نمی‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان