ماهان شبکه ایرانیان

بهترین فستیوال‌های موزیک آمریکا در پاییز ۲۰۱۶

به عقیده جامعه شناسان، سرگرمی‌ ها تاثیر مثبتی در روحیات آمریکایی ها داشته اند. به همین دلیل این سرگرمی‌ها هر روز بیشتر می‌شوند و موسیقی، یکی از هنرهایی است که می‌تواند آمریکایی ها را ساعت‌ها سرگرم کند.

به عقیده جامعه شناسان، سرگرمی‌ ها تاثیر مثبتی در روحیات آمریکایی ها داشته اند. به همین دلیل این سرگرمی‌ها هر روز بیشتر می‌شوند و موسیقی، یکی از هنرهایی است که می‌تواند آمریکایی ها را ساعت‌ها سرگرم کند.

در ادامه با بنیتا همرا باشید تا بهترین فستیوال‌های موسیقی که در پاییز و  در شهرهای مختلف آمریکا اجرا می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

تولید آمریکا(Made In America)

این فستیوال موسیقی به مدت دو روز در لوس آنجلس برگزار می‌شود. بنیانگذار این فستیوال که همه ساله برگزار می‌شود، جی زی(Jay Z)  خواننده و سرمایه گذار آمریکایی است. این فستیوال به قدری سر و صدا کرده که به جرات میشه گفت باعث شده فستیوال موسیقی  بنجامین فرانکلین(Benjamin Franklin) در فیلادلفیا خفه شود. اگر در آمریگا زندگی می‌کنید و تمایل دارید که در این فستیوال شرکت کنید نگران برنامه‌های کاری خود نباشید. معمولا این فستیوال در هفته آخر آگوست و در ایام تعطیلات برگزار می‌شود. پس از الان در تقویم خود یادداشت کنید.  در این فستیوال استیج‌های مختلفی برای خوانندگان مشهور، ازجمله ری هانا است.

و البته یکی از ویژگی های مهم این فستیوال نسبت به سایر فستیوال‌های موسیقی این است که غذاهای متنوعی هم در در طول برنامه سرو می‌شود.

بامبرشوت(Bumbershoot)

این هم یکی دیگر از فستیوال‌های موسیقی است که در تاریخ 30 آگوست تا اول سپتامبر در شهر سیاتل آمریکا برگزار می‌شود. این مراسم، بزرگترین فستیوال موسیقی در آمریکای شمالی است  که علاوه بر اجرای موسیقی، می‌توانید از برنامه ‌های دیگری از جمله تئاتر و برنامه های سرگرم کننده و کمدی که توسط مجریان صاحب نام آمریکا در این فستیوال برگزار می‌شود لذت ببرید.

آستین سیتی(Austin City Limits Music Festival)

 

تگزاس مفتخر است که میزبان فستیوال موسیقی آستین می‌باشد. از سال 2013 که این فستیوال برای اولین بار برگزار شد، هر سال به تعداد مخاطبین  این فستیوال که در پایتخت موسیقی زنده جهان برگزار می‌شود، اضافه می‌شود. به علت استقبال بی‌نظیر مخاطبان، این فستیوال به مدت دو هفته تمدید شده است که روز افتتاحیه آن اول اکتبر است و هنرمندان زیادی از سراسر دنیا در این فستیوال هنرنمایی می‌کنند.

هیپ هاپ فستیوال آسه سی(A3C Hip Hop Festival)

عاشقان هیپ هاپ که درآمریکا زندگی می‌کنند تحت هیچ شرایطی این فستیوال را از تاریخ 8 الی 12 اکتبر برگزار می‌شود را از دست نخواهند داد. این فستیوال، بزرگترین و مهمترین فستیوال هیپ هاپ آمریکا می‌باشد. در این مراسم هنرمندان معروف عرصه هیپ هاپ به روی استیج می‌آیند و هنرنمایی می‌کنند. علاه بر اجرای زنده در این فستیوال، آموزش موسیقی هم به علاقمندان ارائه می‌شود و همچنین محلی برای نمایش فیلم برای دوستداران فیلم و هنرهای نمایشی هم تعبیه شده است .

فستیوال وودو(Voodoo Experience)

نیوارلئان امسال میزبان فستیوال سه روزه وودو است که از تاریخ 31 اکتبر آغاز می‌شود. خانواده‌هایی که بخواهند در این فستیوال شرکت کنند می‌توانند کودکان زیر 10 سال خود را به رایگان به این فستیوال ببرند. در این فستیوال هنرمندان صاحب نامی از جمله پرل جم(Pearl Jam)، کالوین هریس(Calvin Harris)، ماکلمور(Macklemore)، رایان لوئیس(Ryan Lewis) و چندین هنرمند دیگر حضور دارند که برای اجرای موسیقی در این فستیوال حضور دارند.

 البته فستیوال‌ها محدود به موسیقی نیستند. همه ساله فستیوال هایی در عرصه مد و پوشاک هم برگزار می‌شوند که آن‌ها هم بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهند بود مثلا فستیوال پاییز و زمستان از جنس سوئد که در این فستیوال چندین لباس مردانه بسیار شیک به نمایش گذاشته شدند.

برای ما بنویسید که شما به چه فستیوال‌هایی علاقه دارید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان