۸ وسیله برای روی میز کار شما

برای بسیاری از ما، کارمان نشستن در پشت میز مخصوص کاری و انجام دادن امورات روزانه و مسئولیت‌های کاری است

برای بسیاری از ما، کارمان نشستن در پشت میز مخصوص کاری و انجام دادن امورات روزانه و مسئولیت‌های کاری است. عوامل محیطی همانند لباسی که برای کار پوشیده‌اید، جایی که میز شما قرارگرفته است و یا همچنین همکاران مزاحم شما نمی‌توانند به‌اندازه میزی که شما بر روی آن کار خودتان را انجام می‌دهید شما را خسته و دل‌زده کنند. ما به شما در ادامه وسایل کوچک و هم هزینه‌ای معرفی خواهیم کرد که روز اول کاری خودتان قبل از اینکه به سراغ کارتان بروید، به سمت مغازه خرت‌وپرت فروشی بکشاند تا از این وسایل تهیه کنید و به میز خسته‌کننده خودتان انرژی و شادابی ببخشید. همراه بنیتا و پیشنهاد‌های ما باشید.

هدفون‌ های بی‌ سیم Bragi

هدفون‌های بی‌سیمCredit: fashionbeans

رؤیای کسانی که در ادارات و آفیس‌های خودشان کار می‌کنند می‌دانید چیست؟ استفاده از هدفونی که بتواند بدون اینکه توجه همکاران شما را به خودش جلب کند، شما را از دست سروصدای اعصاب خورد کن آن‌ها خلاصی ببخشد. این هدفون‌ها زمانی که می‌خواهید صفحات پراکنده دفتر خودتان را جمع‌آوری کنید، به درد شما خواهد خورد. آهنگ دلخواه خودتان را پخش‌کنید و شروع کنید وسایل خودتان را جابجا کنید. ازجمله ویژگی‌هایی که این هدفون‌ها دارند هوشمند بودن و همچنین حسگرهای حرکتی است. البته زمانی که مدیر شما، بالای سرتان می‌رسد مسلماً این هوشمندی به درد نمی‌خورد! این هدفون‌ها به‌صورت کاملاً کیپ درون گوش قرار می‌گیرند.

گیاهان رومیزی Kikkerland

گیاهان رومیزیCredit: fashionbeans

طراح این گلدان‌های برای گیاهان کوچک لباسی از بتن و سرامیک درست کرده است که آن‌ها را در برابر تمامی عوامل محیطی مراقبت می‌کند. این گلدان‌ها به‌قدری زیبا هستند که روی میز شما چشم‌نوازی می‌کنند و اگر همکاری بخواهد آن‌ها را بردارد، زودتر ازآنچه فکر کند پیدایش می‌کنید. همچنین برخی از این گلدان‌ها در کنار اینکه گلدان هستند، یکجا خودکاری زیبا هم هست. جا خودکاری که می‌توانید زیباترین خودکار خودتان را درونش قرار دهید و هر بار از آن استفاده می‌کند، با دیدن گل‌های روی آن شادی همه وجودتان را بگیرد.

جعبه کابل مغناطیسی Kvissle

جعبه کابل مغناطیسیCredit: fashionbeans

این جعبه ساخت سوئد بیشتر از زلاتان ابراهیموویچ اصالت دارد. چیزی هستند که شما نمی‌تواند نبود آن‌ها را صرف‌نظر کنید و بگویید اشکالی ندارد و اگر یک‌بار از آن‌ها استفاده کنید عاشقشان می‌شوید. می‌توانید این وسایل که به‌عنوان جعبه کابل شناخته می‌شوند را با مبلمان خودتان هماهنگ و ترکیب کنید. دفعه بعدی که به سراغ وسایل و مبلمان رفتید حتماً در مغازه به دنبال پیدا کردن شکل مستطیلی که روی این یک شیار قرار دارد بگردید. این جعبه به روی کابل‌های شما قرار می‌گیرد و شارژر و هرچه که به آن متصل باشد را از دید خارج می‌کند و فقط یک سیم شارژر معلوم می‌شود. جای این وسیله ساده‌روی میز شما بسیار خالی است. سیم‌ها و آشفتگی می‌تواند ذهن شما را درگیر خودش کند.

چراغ مطالعه فیروزه‌ای قدیمی

چراغ مطالعه فیروزه‌ای قدیمیCredit: fashionbeans

چراغ مطالعه گیره‌ای را فراموش کنید. باید یک‌چیز منحصربه‌فرد به‌عنوان چراغ مطالعه روی میز خودتان داشته باشی. یادتان نیست در سال 1950 و وسایل لوکس چه چیزی قرار می‌گرفت، بله چراغ مطالعه‌ای با پایه گرد و سنگین، گردنی بلند و سری با چشمی بزرگ که نور از آن بیرون می‌زد. شما می‌توانید از این وسیله قدیمی روی میز خودتان که شاید اصلاً از روشنایی آن نتوانید به‌خوبی استفاده کنید بهره بگیرید تا خستگی‌تان با نگاه کردن به آن بپرد. معمولاً اشیاء قدیمی می‌توانند حس و خاطرات خوبی برای شما یاد آوری کنند. شاید در فروشگاه‌های لوازم دست دوم بتوانید از این چراغ‌های مطالعه پیدا کنید.

صندلی کاری ایمز Eames DSW Desk Chair

صندلی کاری ایمزCredit: fashionbeans

ایمز صندلی هستند که پشتی‌های کوچکی دارند و معمولاً پایه‌های نازک به خودشان وصل کرده‌اند. شما باید یکی از این صندلی‌ها را داشته باشید مگر اینکه بودجه کافی نداشته باشید، یا اینکه یک مقاله در مورد نفی این صندلی‌ها شنیده باشید. طراحی ارگونومیک این صندلی‌ها می‌تواند مشکلاتی که شما با سایر صندلی‌ها دارید را برطرف کنید همچنین دارای پایه‌های گردان و چرخی نیست که با حر حرکت تکان بخورد و شما را به این‌سو و آن‌سو بکشاند، از طرفی اگر یک مورد از این صندلی‌ها باشید و شما همیشه از آن استفاده کنید کسی آن را برای برگزاری ملاقات با خودش نمی‌تواند ببرد.

پرینتر جیبی Zuta

پرینتر جیبیCredit: fashionbeans

درست است که این محصول هنوز وارد بازار نشده است اما روزی که روی قفسه‌های فروشگاه‌ها رسید شما باید حتماً یکی از آن‌ها را خریداری کنید. ممکن است با حرف‌هایی که در ادامه می‌خوانید دلتان بخواهد یکی از همین‌ها را سفارش دهید. این دستگاه پرینتر آینده همه ادارات است، لازم نیست دیگر وسیله‌ای همانند کرگدن در گوشه اتاقتان صبح تا شب با صدا و نور عجیب‌تر از خودش با شما صحبت کند. این وسیله همان‌طور که از نامش پیداست جیبی و کوچک‌تر از تصورات شما است. کافی است این وسیله را روی کاغذ قرار دهید. رباتی که خودش شروع به حرکت کردن خواهد کرد و با خودش جوهر و روی کاغذ شما خواهد کشید. جوهری که نوشته‌هایی که شما می‌خواستید پرینت کنید است. شاید در آینده نزدیک خط همه ما بهتر شود!

خط‌کش‌ های هرمی Hay

خط‌کش‌های هرمیCredit: fashionbeans

اگر شما کارتان به گونه‌ای است که باید همه‌چیز را هرلحظه اندازه بگیرید و لازم دارید هر سری با وسایل مختلف این کار را انجام دهید بهتر است نگاهی به این خط‌کش‌ها داشته باشید. خط‌کش‌هایی که در طراحی و اندازه‌گیری بی‌نظیر هستند و به شما کمک می‌کنند تا نه از کارتان دل‌زده شوید و نه اندازه‌گیری دلخواهتان را از دست بدهید. فکر می‌کردید خط کش به این زیبایی طراحی‌شده باشد؟ بعید می‌دانم به ذهنتان هم رسیده باشد.

پایه گردویی مانیتور Grovemade

پایه گردویی مانیتورCredit: fashionbeans

عقل می‌گوید مانیتور رو به روی چشمان شما قرار بگیرد و برای این کار باید زیر مانیتور خودتان یک‌پایه قرار دهید. بیشتر مواقع من دیده‌ام که مردم از کتاب، کلاسور، کیس کامپیوتر خودشان استفاده می‌کنند. برای شما راه‌حل منطقی در دنیای طراحان شکل‌گرفته است. پایه گردویی مانیتور می‌تواند یک روز خوب برای شما باشد، جایگزین همه پایه‌های لغزانی که با هر حرکت میز مانیتور شما را به گردش درمیاورد. با توجه به قیمت اندک (حدود صد و پنجاه‌هزار تومان) این پیشنهاد، موردی نیست که به‌راحتی بتوانید از آن دل بکنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر