ماهان شبکه ایرانیان

این وسایل اضافه خانه را دور بریزید- بخش اول

اگر کمی از مرتب کردن خانه غافل شوید، می‌بینید که با گذر زمان، آنقدر خرت و پرت در خانه شما انبار شده که دیگر جایی برای وسایل روزمره و کاربردی زندگی ندارید

زندگی

اگر کمی از مرتب کردن خانه غافل شوید، می‌بینید که با گذر زمان، آنقدر خرت و پرت در خانه شما انبار شده که دیگر جایی برای وسایل روزمره و کاربردی زندگی ندارید. اکثر خانمها یک ویژگی اخلاقی مشترک دارند و آن هم انبار کردن و نگهداشتن خرت و پرت‌های زیادی است که فکر می‌کنند که اگر چه الان به کارشان نمی‌آید ولی در آینده ممکن است روزی مورد استفاده قرار بگیرند. به قولشان، هر چیز که خوار آید، روزی به کار آید. اگر شما هم چنین دیدگاهی دارید، وقت آن فرا رسیده که یک خانه‌تکانی اساسی بکنید. در گزارشی دو قسمتی قصد داریم تا در این باره به شما مشاوره بدهیم. این بخش اول گزارش ماست:

برای آنکه خانه تان شبیه یک انبار نشود، باید کمی نظم و انضباط را به خانه بیاورید. خرت و پرت‌ها را یک بازبینی اساسی کنید و برخی از آنها را دور بریزید. در این گزارش قصد داریم تا در این راستا به شما کمک کنیم.

چیزهایی که باید دور بریزید:

1- فاکتورها و رسیدهای خرید:

به سوپرمارکت و یا مغازه می‌روید و فروشنده در کنار خریدهایتان، یک فاکتور و رسید بانکی هم در داخل کیسه می‌گذارد. از همین رو احتمالا داخل کیف یا روی میز خانه‌تان مملو از این فاکتورها و رسیدهاست. مطمئن باشید که این فاکتورها و رسیدهای بانکی هرگز به کارتان نخواهد آمد. پس خیلی سریع همه آنها را دور بریزید.

زندگی

2- لباس‌هایی که نمی‌پوشید:

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که حتی لباسهایی که نمی‌پوشید را هم در کمد خانه نگه می‌دارید؟ سعی کنید این عادت را ترک کنید. برای آنکه فضای کمدتان را بزرگتر کنید، می‌توانید این لباس‌ها که هرگز از آنها استفاده نمی‌کنید را به یک موسسه خیریه و یا افراد نیازمند ببخشید که دست کم مورد استفاده قرار بگیرند.

3- دوچرخه‌های ورزشی یا تردمیل:

خیلی‌ها هستند که چندین سال پیش یک دوچرخه ورزشی یا تردمیل خریداری کرده اند ولی حالا با پیاده روی، دویدن در پارک یا شرکت در کلاسهای ورزشی، نتیجه بهتری گرفته اند یا به طور کلی ورزش کردن را کنار گذاشته اند. اگر شما جزو این دسته افراد هستید و دوچرخه ورزشی و یا تردمیلتان در یک گوشه خانه بلا استفاده افتاده و خاک می‌خورد، از آن دل بکنید و آن را فروخته و یا به فرد دیگری ببخشید تا بتوانید فضای خانه تان را مرتب‌تر کنید. اگر هم روزی دلتان خواست تا از ترد میل استفاده کنید، می‌توانید به باشگاه ورزشی بروید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان