سید سیروس پورموسوی:

برای پیروزی برابر سپاهان آمده بودیم/ برای افشین خوشحالم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با سپاهان همه بازیکنان از درون دروازه گرفته تا نوک حمله فقط به فکر کسب پیروزی بودیم.

برای پیروزی برابر سپاهان آمده بودیم/ برای افشین خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی پنج‌شنبه‌شب پس از پیروزی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: واقعاً دلیلی نیست که به عقب بازگردم ولی اگر در برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی کمی هوشمندانه عمل می‌کردیم بازی را به سود خود به پایان می‌رساندیم ولی واقعیت این است که تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ برتر معطوف کرده‌ایم.

وی افزود: پیروزی شیرینی در برابر سپاهان کسب کردیم و آن را به هواداران واقعی فولاد که در این مدت هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشتند، تقدیم می‌کنم.

پورموسوی تصریح کرد: در بازی با سپاهان همه بازیکنان از درون دروازه گرفته تا نوک حمله فقط به فکر کسب پیروزی بودیم و خوشبختانه به این پیروزی ارزشمند دست پیدا کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: ایمان مبعلی هم به خوبی در موقع که وارد زمین شد در میدان بزرگی کرد و بازی خوبی انجام داد. همچنین برای گلزنی آرش افشین در این بازی بسیار خوشحال هستم چرا که وی بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شده است و امیدوار این روند خود را ادامه دهد.

پورموسوی بیان کرد: در مدت اخیر مشکلاتی فراوانی برای افشین پیش آمد ولی نباید فراموش کنیم که وی یک سرمایه استانی است و ما در این مدت از وی حمایت کردیم و امروز هم او با تمام وجود برای فولاد خوزستان بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر تیم اهواز به پایان رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر