ماهان شبکه ایرانیان

دوست دارید تا سلفی‌ های بهتری بگیرید؟

مدهای زیبایی می‌آیند و می‌روند و لب‌های بسیار درخشان جای خود را به لب‌هایی با رنگ مات داده‌اند

مدهای زیبایی می‌آیند و می‌روند و لب‌های بسیار درخشان جای خود را به لب‌هایی با رنگ مات داده‌اند. استفانی فلور هنرمند برند کلینیکو می‌گوید: امروزه لب‌های مات تنها مدل لبی است که ما می‌بینیم. رابرت سسنک (آرایشگر) کسی که آرایش مدل‌هایی مثل: هیلی بالدوین، آماندلا استنبرگ و اولیویا کاپلو را برعهده داشته، می‌گوید: من آخرین باری که کسی از من خواسته تا لب‌هایش را به جز لب مات آرایش کنم را به یاد ندارم. خوب چه چیزی پشت این تغییر در روال زیبایی قرار دارد؟ بیایید این موضوع را بیشتر بشکافیم.

1- رژهای مات رنگ‌های برجسته

با یک حرکت لب‌های شما رنگ خواهند گرفت. به عقیده اسکات میسلنیسکی (مدیر جهانی توسعه محصول برند کلینیکو) جادوی این رژ لب به خاطر خواص فرمولی مات آن است. او می‌گوید: درصد بیشتری از رنگ‌دانه‌های لب از این پودر نسبت به بقیه رژها پر می‌شود. این رنگ‌دانه‌های پر شده باعث چنین نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی می‌شوند. درست مثل این می‌ماند که لب‌های خود را رنگ کنید. شما می‌توانید در بقیه قسمت‌های صورت خود کمتر از آرایش استفاده کنید و فقط به ابروها و گونه‌ها بپردازید. این راه کوتاهی است برای افراد مشهوری که مرتب در معرض دید عموم هستند. کار بسیار آسان و سریعی است. یک دختر می‌تواند به موهای خود کش سر ببندد، از رژ مات استفاده کند، شلوار جین پایش کند و تبدیل به یک الگوی فشن خواهد شد.

2- رژ‌های امروزی حس خوبی را به شما می‌دهند

در گذشته رژهای مات به خاطر خشک کردن لب‌ها بدنام بودند (اجرای آنها روی لب خیلی سخت بود و حس ضخامت آنها را روی لب‌ها حس می‌کردید). برطبق گفته‌های میسلنیسکی این به خاطر فرمول‌های قدیمی بود که آن را ضخیم می‌کرد و به خاطر خاصیت مومی نیاز داشت تا مقدار زیادی را روی رنگ‌دانه‌ها به کار ببرید تا رنگ‌ها اثر خود را نشان دهند. اما همه اینها مربوط به گذشته‌هاست چرا که موم‌های مدرن نیز حالا به اندازه پر سبک‌ هستند و روشنی بیشتری را ایجاد می‌کنند. این برای شما به چه معناست؟ نیاز کمتر به استفاده از پودر باعث می‌شود تا جا برای اضافه کردن ترکیباتی که به پوست آب‌رسانی می‌کنند باز شود. ترکیباتی مثل: روغن آفتاب‌گردان. فرمول‌های الان تا 1000 برابر از فرمول‌های 5 سال پیش بهتر هستند.

مدل زن

Credit: Diego Zuko

3- رژهای مات لب‌های شما را مثل مخمل می‌کنند

رژهای مات تمرکز خود را روی لب‌های شما دارند. فلور می‌گوید: رنگ‌ها بسیار غنی و کامل هستند. آنها لب‌های من را مثل یک بالشت پرزدار می‌کنند. آنها یک بافت فوق‌العاده را برای لب‌های او ایجاد می‌کنند. به جای استفاده از مداد خط لب من از نوک رژ لب استفاده می‌کنم تا کمی از خطوط طبیعی لب خودم فاصله بگیرم. رژ مات خطوط را پنهان می‌کند چرا که شما نمی‌توانید رنگ‌دانه‌های اشباع شده را ببینید. او استفاده از این روش را یک پله جلوتر می‌برد و این کار را با کمک از یک رنگ لب که یک یا دو سایه تیره‌تر از لبه‌های خارجی است برای خط کشیدن و ایجاد یک حدفاصل غیر قابل مشاهده می‌کند.

4- رژ مات با روشن‌کننده‌ها بسیار سازگار است

این موضوع اتفاقی نیست که بعضی از محبوب‌ترین آرایش‌ها در اینستاگرام ترکیبی از روشن‌کننده‌های درخشان و رژ لب مات هستند. سسنک می‌گوید: وقتی همه صورت شما (چشم، لب و گونه) می‌درخشد ظاهر خوبی را ایجاد نمی‌کند. یک رژ لب مات می‌تواند یک تعادل خوب را ایجاد کند.

افراد مشهور

Credit: Diego Zuko

5- رژهای مات برای گرفتن سلفی درست شده‌اند

واقعیت: یک رژ لب مات هر کسی را در تصاویر درخشان‌تر می‌کند. فقط به این موضوع دقت کنید که رنگ‌های قدرتمند چطور توجه‌ها را به تصویر جلب می‌کند. سسنک می‌گوید: شما یک رنگ خالص را مشاهده می‌کنید. به همین خاطر است که این رنگ‌ها روی فرش قرمز توجه‌ها را جلب می‌کند. همه توجه‌ها به سمت لب‌ها می‌رود. علاوه بر این رژ ماتی که رنگ روشن و عمیقی دارد می‌تواند به دندان‌ها هم یک لطف بزرگ بکند. شدت رنگ‌‌های روشن رژ لب مات باعث می‌شود تا دندان‌ها سفید‌تر دیده شوند چرا که یک تضاد را ایجاد می‌کنند.

6- رژ لب مات ماندگاری بالایی دارند

یک مزیت دیگر رنگ‌دانه‌های پر شده این است که این رنگ‌ها گویا برای همیشه آنجا می‌مانند. در مورد فرمول رژ لب کلینیکو شما می‌توانید انتظار داشته تا 8 ساعت ماندگاری داشته باشند. میسلنیسکی می‌گوید: ما از پلیمر‌های جدیدی استفاده می‌کنیم که یک حس راحتی و ماندگاری طولانی را ایجاد می‌کنند. وقتی سسنک ستاره‌هایی مثل: هیلی بالدوین را برای فرش قرمز آماده می‌کند. او روی قدرت ماندگاری آنها حساب باز می‌کند. او می‌گوید: نیازی نیست تا شما چندین مرتبه از این رژ لب‌ها استفاده کنید. این رژها برای چند ساعت روی لب‌ها می‌مانند. برای اینکه این رژها واقعاً ماندگار شوند محبوب‌ترین ترفند سسنک استفاده مکرر ازکاغذ قبل از فرستادن مشتری‌ها روبه‌روی دوربین‌هاست. اگر من از این روش استفاده کنم رژ همان‌جا می‌ماند تا خودشان رژ لب را پاک کنند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان