«پنجمین عرس بین المللی بیدل دهلوی» برگزار می شود

«پنجمین عرس بین المللی بیدل دهلوی» روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۶ برابر با ۱۳ و ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷ با حضور مهمانان داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد.

«پنجمین عرس بین المللی بیدل دهلوی» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، «پنجمین عرس بین المللی بیدل دهلوی» به همت بنیاد بیدل و با همکاری کانون ادبیات ایران برگزار می شود.

پیش از این و در مرداد ماه فراخوان کنگره منتشر شده بود و شرایط و ضوابط حضور در این کنگره بین المللی همراه با محورهای موضوعی مقالات اعلام شده بود.

بر اساس فراخوان کنگره آمده عرس بین المللی بیدل دهلوی این رویداد در سال جاری تلاش دارد «میعاد همدلی و هم‌افزایی استادان و خادمان ایرانی و غیر ایرانی زبان و ادب فارسی است که نقد گرامی عمر و ودیعۀ خداداد استعداد را وقف بازشناسی، معرفی و احیای میراث جهانگیر فارسی کرده باشد تا آنها بتوانند نویافته‌های خویش را به محکّ نقد ونظر قرار دهند.

عرس پنجم نیز همچون عرس های پیشین، عرصه‌ای  برای عرضه  آخرین پژوهش‌ها و دستاوردهای ادبی، فرهنگی و علمی استادان و پژوهشگران در زمینۀ بیدل‌شناسی به طور خاص و میراث فارسی برون‌مرز به طور عام است.

چهارمین «عرس بیدل» روزهای 29 و 30 دی‌ماه سال گذشته با حضور استادان، پژوهشگران و بیدل شناسان ایرانی و خارجی در تالار همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان