چگونه ابروهایتان را خودتان رنگ کنید

آیا شهامت این را دارید که خودتان در منزل ابروهایتان را رنگ کنید؟ من ابروهای بلوند روشن دارم و هر روز آن‌ها را با مداد پر کرده و شکل می‌دهم که این حالت ایده‌آل نیست اما زمانی که آن‌ها را با مقداری رنگ در منزل رنگ می‌کنم همه چیزی عوض می‌شود

آیا شهامت این را دارید که خودتان در منزل ابروهایتان را رنگ کنید؟ من ابروهای بلوند روشن دارم و هر روز آن‌ها را با مداد پر کرده و شکل می‌دهم که این حالت ایده‌آل نیست اما زمانی که آن‌ها را با مقداری رنگ در منزل رنگ می‌کنم همه چیزی عوض می‌شود. تمام تار موهای نازک که در حالت معمولی نامرئی هستند رنگ گرفته و ابروهایم شکل می‌گیرند و مجبور نیستم از مداد ابرو برای کشیدن تار موهای مصنوعی استفاده کنم. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که هزینه رنگ کردن ابرو در آرایشگاه شاید گران نباشد اما وقتی می‌توانید این کار را خودتان در منزل انجام دهید نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نیست. فقط کافیست رنگ را به ابروهای خود زده کمی صبر کرده و سپس آن‌ را پاک کنید و به همین سادگی از پرداخت هزینه‌های اضافی به آرایشگاه خلاص شوید. با بنیتا همراه باشید تا مراحل انجام کار را دقیق‌تر باهم بررسی کنیم.

 

آماده سازی

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

ابتدا اطمینان حاصل کنید که ابروهایتان تمیز و بدون آرایش است و سپس آن‌ها را با برس مخصوص ابرو شانه بزنید. می‌توانید مقداری وازلین اطراف ابروهایتان بزنید تا اگر ناخواسته مقداری رنگ به پوست اطراف زده شد بتوانید به راحتی آن را پاک کنید اما اگر مشکلی با این قضیه ندارید می‌توانید این کار را انجام ندهید. 

 

ترکیب کردن

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

اکنون زمان ترکیب کردن رنگ‌ است. مطمئنا رنگ‌های متفاتی در بازار وجود دارد اما من از رنگ قهوه‌ای روشن که به شکل پودر است استفاده می‌کنم و یک کپسول از رنگ را داخل یک ظرف کوچک می‌ریزم و آن را با مقدار مساوی کرم رنگ ابرو ترکیب می‌کنم. برای اینکه راحت‌تر بتوانید نسبت آن‌ها را رعایت کنید، پودرها را در یک طرف ظرف قرار داده و کرم را طرف دیگر بریزید. و سپس با یک همزن چوبی کوچک آن‌ها را باهم ترکیب کنید تا مخلوط خمیری شکلی به دست آید. اگر هنوز در مورد رنگ ابروی خود تصمیم نگرفته‌اید خواندن مقاله "راهنمایی کاربردی برای رنگ ابرو" را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

اعمال کنید

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

بعضی محصولات آرایشی به شما پیشنهاد می‌دهند که رنگ را با برس مخصوص روی ابروهای خود بزنید، اما من دوست دارم این کار را با یک تکه چوب انجام دهم زیرا احساس کنترل بیشتری به من می‌دهد. از جلوی ابرو که موها متراکم‌تر است شروع کرده و سپس رنگ را به کل ابروها اعمال کنید. من ابتدا روی وسط ابروها تمرکز می‌کنم و سپس رنگ را روی موهای نازک و کوچک لبه‌ها می‌زنم.

 

صبر کنید

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

زمانی که رنگ را روی کل ابروها زدید باید کمی صبر کنید. اگر می‌خواهید رنگ ابروهایتان یکسان شود خیلی مهم است که این زمان را برای هر دو ابروی خود به طور یکسان در نظر بگیرید. این زمان بسته به رنگ می‌تواند متفاوت باشد اما من برای رنگ قهوه‌ای روشن زمان تقریبی 1 دقیقه را در نظر می‌گیرم. پس تایمر خود را آماده کنید. اولین باری که می‌خواستم خودم در خانه ابروهایم را رنگ کنم این قسمت کار برایم ترسناک‌ترین بخش ماجرا بود اما به شما اطمینان می‌دهم که این موضوع آنقدرها هم ترسناک نیست. درواقع من 15 تا 20 ثانیه بیشتر صبر می‌کنم زیرا زمانی که خودتان در خانه ابروهایتان را رنگ می‌کنید، رنگ آن سریع‌تر از زمانی که در آرایشگاه این کار را انجام می‌دهید پاک می‌شود. حتی اگر ابروهایتان زیاد تیره شد اصلا جای نگرانی نیست زیرا با انجام چند کار ساده می‌توانید این مشکل را حل کنید.

 

رنگ را پاک کنید

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

از یک پد پنبه‌ای یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کرده و کمی روی ابروها فشار دهید تا رنگ آن کاملا پاک شود.

 

رنگ را کاملا پاک کنید

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

تجربه به من ثابت کرده است که پاک کردن رنگ، به تنهایی کافی نیست و باید چندین بار پد خود را روی ابروها عقب و جلو کنید و اطمینان حاصل کنید که رنگ کاملا از روی ابروها پاک شده است. اگر این کار را انجام ندهید روند رنگ شدن ابرو ادامه پیدا کرده و ابروهایتان تیره می‌شوند. من برای اطمینان بیشتر صورتم را بعد از رنگ کردن ابرو می‌شویم تا جای نگرانی باقی نماند.

 

کار یک ابرو تمام شد

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

ممکن است بعد از پاک کردن رنگ بگویید که ابروهایم زیادی تیره شده‌اند اما به یاد داشته باشید که ابروهایتان هنوز مرطوب هستند. پس قبل از اینکه قضاوت کنید اجازه دهید تا به طور کامل خشک شوند.

 

ابروی دوم

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

همه این کارها را یک بار دیگر برای ابروی دیگرتان انجام دهید.

 

تمیز کنید

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

اگر مانند من کمی رنگ روی پوستتان زدید با پنبه مرطوب آن را تمیز کنید.

 

رنگ را پاک کنید

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

یک دقیقه صبر کنید و رنگ را از روی ابروی دوم خود نیز پاک کنید.

 

کار رنگ ابرو تمام شد

 

رنگ کردن ابروCredit: Jenna Peffley

اگر احساس می‌کنید ابروهایتان هنوز روشن هستند می‌توانید این مراحل را یک بار دیگر روی ابروهایتان اعمال کنید. فقط حواستان باشد که قبل از انجام این کار ابروهایتان باید کاملا خشک باشند. اگر احساس می‌کنید رنگشان تیره شده است با استفاده از کلینزر و تونر می‌توانید رنگ آن را روشن کنید. اگر هنوز هم احساس می‌کنید تیره هستند همانطور که قبلا هم گفتم این رنگ به مرور زمان پاک می‌شود. در بهترین حالت این رنگ 6 هفته دوام خواهد داشت اما برای من بعد از گذشت 3 یا 4 هفته کمرنگ می‌شود و با این حال بهتر از این است که هر دفعه هزینه اضافه برای رنگ کردن ابروهایم به آرایشگاه بپردازم.

در همین رابطه مقاله "چند نکته مهم درباره آرایش ابروها که بهتر است بدانید" را نیز مطالعه کنید.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر