ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و پنجم شهریور تا یکم مهر)

این هفته نیز با طالع بینی عشق بدونیم همراه باشیم و از اتفاقاتی که ستاره ها برامون رقم زدن آگاه بشیم.

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و پنجم شهریور تا یکم مهر)

این هفته نیز با طالع بینی عشق بدونیم همراه باشیم و از اتفاقاتی که ستاره ها برامون رقم زدن آگاه بشیم.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

این هفته کمی سردرگم هستید و احساس می کنید عقل و هوشتان را از دست داده اید. نگران نباشید ذهن تان کاملا سالم است. نقطه عطف طالع شما درست زمانی است که از مسیر عادی زندگی بیرون می روید و به خودتان اجازه می دهید که قلبتان را وارد تجربیات رمانتیکی که درست در مقابلتان است وارد کنید. این شجاعت را به خودتان بدهید. عشق یک رویا یا بازی نیست بلکه واقعیت است.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

هیچ چیزی در زندگی به اندازه آرامش و به اشتراک گذاشتنش با یک فرد خاص برایتان ارزشمند نیست. این هفته با محبوب تصمیم می گیرید خانه رویایی تان را بسازید. اگر هم اخیرا به زیر یک سقف رفته اید روزهای خوشی را با هم سپری می کنید که دوست ندارید هرگز پایانی داشته باشد. اگر هم مجرد هستید از ارتباط با فرد خاصی که اخیرا دوروبرتان است نترسید. گفتگویی که اوایل هفته با این فرد دارید به نتایج خوبی می رسد.

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

چه مجرد باشید چه متاهل پتانسیل بالایی برای عشق دادن و عشق گرفتن دارید. تا جایی که می توانید از همسرتان حمایت می کنید و نقاط قوتش را یادآوری می کنید. از دهان شما فقط جملات عاشقانه بیرون می آید. اگر هم با فرد جدیدی در حال آشنایی هستید ابتدا شما ابراز احساسات می کنید. البته هیچوقت هم از این کارتان پشیمان نمی شوید. چون وقتی عقلتان با قلب ارتباط برقرار می کند می دانید که کار درست و خیلی خاصی را انجام می دهید.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

برای اولین بار از این که به مسائل مالی تمرکز کرده اید خوشحالید و پیشرفتی که در وضعیت مالی دارید لبخند را به لبان شما می آورد. همسرتان شما را برای دنبال کردن فرصت ها تشویق و حمایت می کند اما شما از این که بخواهید دائما به او کمک کنید خسته شده اید. یادتان نرود که شما هم وظایفی در قبال او دارید پس این هفته نوبت شماست که او را حمایت کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

آماده تجربه کردن بهترین لحظات در زندگی باشید. ونوس در برج اسد زیباترین لحظات را به ارمغان می آورد اما در همین حین با چند سیاره دیگر نیز ارتباط برقرار می کند و شیرین ترین زندگی عاشقانه را برایتان می سازد. عشقتان کار غیرمنتظره ای می کند که هیجان را در رابطه شعله ور می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

یک رابطه عاشقانه مخفیانه دارید و احساس می کنید که مورد خیانت قرار گرفته اید. این هفته با محبوب وارد بحث سنگینی می شوید و ممکن است کنترل خود را از دست بدهید و رفتاری را نشان دهید که شایسته شما نیست. چیزی که شما را اذیت می کند همین رفتارهایی است که از خود نشان می دهید. زمانش رسیده که به او بگویید بعضی چیزها باید تغییر کنند. با حرف زدن همه چیز بهتر پیش می رود تا با بدخلقی.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

منتظر پستی بلندی های زیادی در زندگی عاشقانه تان باشید. فرصت ها و مناسبت های زیادی برای نشان دادن محبوب به دیگران پیش می آید و همه شما را تحسین می کنند. هر چه بیشتر توجه دیگران را ببینید خوشحال تر می شوید. اگر هم مجرد هستید سیاره ها فرصت های زیادی را برای آشنایی برایتان رقم زده اند پس گوشه گیری نکنید و در مناسبت ها و میهمانی ها شرکت کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

شما یک جفت قوی از خودتان ساخته اید و عشقتان به پیشرفت شما کمک زیادی می کند. او همه تلاش خود را برای شکوفا شدن استعدادهای شما می کند و فرصت های طلایی را برایتان می سازد. او از این که شما در دنیایش هستید به خودش افتخار می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

این هفته شما و محبوب به فعالیت های گروهی می پردازید و در یک کلاس آموزشی شرکت می کنید. البته ممکن است این کلاس به صورت آنلاین باشد. بحث و گفتگویی که در چند روز آینده پیش می آید رابطه شما را قوی تر می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این هفته به همسرتان می فهمانید که چه چیزی شما را خوشحال و راضی می کند. او نیز متقابلا همین کار را انجام می دهد در نتیجه هر دو با کمک هم یک رابطه رمانتیک و بی نقصی را می سازید.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

شما و همسرتان هر دو می دانید که چگونه یه یکدیگر احساس قدرت بدهید. ونوس در هفتمین خانه روابطه عاشقانه نشانه شما در حال گردش است و با خود تعادل را به زندگی شما می آورد و فراتر از آن چیزی که امیدش را داشتید رابطه رمانتیکی را برایتان فراهم می کند. رویاهایی که در سر دارید با او درمیان بگذارید مطمئن باشید شما را ناامید نمی کند.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

خیلی مراقب باشید این هفته محبوب پشت حرف هایش آتش سوزانی هست که اگر مراقب نباشید ممکن است شما را بسوزاند. عطارد و مریخ در بخش روابط عاشقانه نشانه شما با هم برخورد می کنند که کمی عشقتان را حساس می کند که ممکن است زود از کوره در برود. اگر درباره هر چیزی با او بحث کنید ممکن است او شما را با کلمات مسمومش به باد انتقاد بگیرد. اگر هم مجرد هستید اکنون زمان خوبی برای وارد رابطه شدن نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان