ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری مراسم خاکسپاری شهید ۱۰ ساله حادثه تروریستی عراق در رودان

مراسم تشییع و خاکسپاری "محمد یاسین روشی"شهید ۱۰ ساله هرمزگانی حادثه تروریستی ناصریه عراق در رودان برگزار شد.

برگزاری مراسم خاکسپاری شهید 10 ساله حادثه تروریستی عراق در رودان

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و مردم شهرستان رودان پیکر "محمد یاسین روشی"شهید 10 ساله هرمزگانی حادثه تروریستی ناصریه عراق وارد شهر رودان شد.

در این مراسم سردار رضا ترابی(فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان)، بهروز اکرمی(معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان)، احمد مرادی(نماینده مردم هرمزگان در مجلس)، منصور اخلاقی پور(مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان) و مقامات محلی و مردم ولایتمدار شهرستان رودان از میدان مرکزی تا گلزار شهدا حضور داشتند.

شهید محمد یاسین روشی 10 ساله در کاروان زیارتی کربلای معلی از شهرستان رودان به کشور عراق اعزام‌شده بود حضور داشت و در حمله انتحاری داعش در ناصریه عراق توسط این گروه تکفیری تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این مراسم، مردم شهید پرور رودان با سر دادن شعارهایی از آمریکا و اسرائیل و نیروهای تکفیری داعش اعلام انزجار کردند. مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر داعش و تکفیری و همچنین"حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، اینهمه لشکر آمده به عشق رهبر آمده از جمله شعارهای مردم شهید پرور رودان در مراسم تشییع شهید نونهال بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایسنا، افزود: شهادت همواره افتخاری برای ملت ایران بوده است و با شهادت در دوران دفاع مقدس، نظام و انقلاب را از شر دشمنان در امان نگه داشته ایم.

بهروز اکرمی افزود: یکی از مهمترین دستاوردها ی شهادت برای نظام و انقلاب اسلامی ایران حفظ نظام بوده است که از مهمترین ارزش هاست. مردم ایران هیچگاه از تهدید های دشمنان نمی هراسند و با شجاعت به استقبال شهادت می روند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس نیز در گفت و گو با ایسنا، افزود: خدمت خانواده این شهید نونهال و همه ی مردم شهید پرور رودان تسلیت عرض می کنم و شهادت این شهید بزرگوار را افتخاری برای مردم رودان می دانم.

احمد مرادی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس نشان دادند که ملتی شهادت طلب هستند و از کشته شدن در راه خدا هراسی ندارند. دشمنان تکفیری و داعشی با توجه به شکست هایی که در صحنه های درگیری با نیروهای مردمی و ارتش عراق و سوریه می خورند دست به حملات انتحاری میزنند و مردم بیگناه را مورد حمله قرار می دهند که نشان از ضعف نیروهای داعشی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تصریح کرد: ان شاالله با تلاش نیروهای مردمی و ارتش عراق و سوریه و حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران از آنها نیروهای تکفیری داعشی به طور کامل نابود خواهند شد.

به گزارش ایسنا، این مراسم از محل میدان مرکزی شهر رودان آغاز شد و پیکر پاک شهید محمد یاسین روشی در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان