ماهان شبکه ایرانیان

۶ مدل موی نیمه کوتاه که هر کسی الان می خواهد آنها را امتحان کند

مدل بافته شده، موج‌دار، دم اسبی و جمع کردن موها به صورت کاکلی، گزینه‌های بی‌پایانی هستند که برای موهای نیمه کوتاه موجود است و جای تعجب کمی وجود دارد که چرا اکثر زنان می‌خواهند طول موهای خود را به صورت نیمه بلند حفظ کنند

مدل بافته شده، موج‌دار، دم اسبی و جمع کردن موها به صورت کاکلی، گزینه‌های بی‌پایانی هستند که برای موهای نیمه کوتاه موجود است و جای تعجب کمی وجود دارد که چرا اکثر زنان می‌خواهند طول موهای خود را به صورت نیمه بلند حفظ کنند. چرا که طول مو به اندازه‌ای است که بتوان خلاقیت داشت و در کنارش بدن جذابی هم داشت و در عین حال آنقدر هم بلند نیست تا خشک کردن و استایل دادن به آن هم یک عمر طول بکشد.

بله با این اوصاف موهای نیمه بلند سرزمین رویایی مدل موهای متنوع است اما با این وجود همچنان شما نیاز دارید تا هر از چند گاهی نسبت به تغییر مدل موی خود اقدام کنید. پس اگر شما ماه‌هاست که با یک مدل مو ظاهر می‌شوید زمان در آغوش گرفتن چهر‌ه‌ای جدید فرا رسیده است.

خوشبختانه ما یک دسته مدل موی دلربا را برای موهای نیمه کوتاه گردآوری کرده‌ایم. 

موی موج‌دار کلیپ خورده کلاسیک

کارا دلوینگن

Credit: Getty/Mireya Acierto

ظاهر موج‌دار موهای هالیوودی مدلی مثل: کارا دلوینگن را با اضافه کردن گیره‌های آشکار روی یک طرف سرتان ثابت کنید. هر چقدر برجسته‌تر بهتر، این همان مدی است که برای پاییز و زمستان 2016 همه از آنها استفاده می‌کنند.

نکته: از یک مسواک که روی آن اسپری مو پاشیده‌اید برای صاف کردن موهای وزدار در بالای سرتان استفاده کنید.

حلقه‌ی ظریف در پشت سر

سارا هایلند

Credit: Getty/Alberto E. Rodriguez

اگر از عاشقان سینه چاک مدل موی دم اسبی هستید، مدل موی سارا هایلند (بازیگر) را که هم سریع و آسان است را امتحان کنید. ابتدا یک دم اسبی کوتاه ایجاد کنید و سپس کش موی دوم استفاده کنید تا یک حلقه را پشت سر خود ایجاد کنید.

نکته: یک قسمت از موهای خود را به حال خود رها کنید و آن را به دور پایه موهای خود بچرخانید درست مثل سارا تا بتوانید کش موی خود را پنهان کنید. لایه‌ی زیرین موهای خود را با یک سنجاق سر محکم کنید تا همه چیز را سر جای خود ثابت کرده باشید.

دم اسبی خیلی ملایم

کلویی گریس مورتز

Credit: Getty/George Pimentel

کلویی گریس مورتز (بازیگر) دختری است که با مدل موهای معمولی خودش قصد دارد تا قلب همه را بدست آورد. این مدل دم اسبی هم برای فرش قرمزها مناسب است و هم برای محیط‌های کاری یا بیرون رفتن با دوستان.

نکته: برای اینکه جلوی خراب شدن و صاف شدن موهای خود را بگیرید قبل از اجرای این مدل باید مقدار زیادی اسپری نمک دریایی برای اضافه کردن حجم استفاده کنید و سپس از سشوار استفاده کنید تا همه چیز را ثابت کرده باشید.

کلویی گریس مورتز

Credit: Getty/Tara Ziemba

مدل تاشده و پیچ خورده

امیلی بلانت

Credit: Getty/Karwai Tang

مدل موی نیمه کوتاه امیلی بلانت (بازیگر) به راحتی در میان 5 مدل موی سهل و آسان ما قرار می‌گیرد. البته در آخر قرار نمی‌گیرد چرا که او در نشان دادن همه کاره بودن این مدل موی متوسط، یک فرد حرفه‌ای است.

این تاخوردن و پیچ ‌خوردن یکی از استایل‌های درخشان و کلاسیک امیلی است اما از چیزی که شما فکر می‌کنید خیلی ساده‌تر است. سریع‌ترین راه برای اجرای هر چه بهتر این مدل مو استفاده از یک تل موی ارتجاعی که همرنگ موهای شما باشد، است. آن را داخل موها قرار بدهید و سپس به آسانی آن را تاب بدهید و موها را به داخل تل سر تا کنید. چند سنجاق سر را هم برای محکم‌کاری استفاده کنید.

نکته: یک تل موی سر را روی قسمت جمع شده قرار بدهید تا همه چیز را در آن زیر پنهان کند و به موی سر شما یک حالت مدرن نیز بدهد.

امیلی بلانت

Credit: Getty/Mike Marsland

مدل موی آسان آلیس

اما استون

Credit: Getty/Michael Tran

اما استون (بازیگر) درس‌های زیادی از شوهای فشن گرفته است جایی که کش‌ موها و سایر وسایل جانبی برند آلیس همه جا را فرا گرفته‌اند. ابتدا حجم موهای خود را در قسمت انتهایی موها با اسپری حجم‌دهنده بیشتر کنید سپس مقداری موج مو با استفاده از اتوی موج‌دار ایجاد کنید. موج‌های مو را شانه کنید و آنها را در اطراف سرتان دسته کنید و سپس یک کش موی آلیس را وارد موهای خود بکنید.

نکته: اگر موهای زیادی دارید سعی کنید موهای خود را دورتر از صورت‌تان شانه کنید تا جلوی قرار گرفتن موهای کوتاه، جلوی چشمان‌تان را گرفته باشید.

موهای پریشان و چرخانده‌شده

اولیویا پالرمو

Credit: Getty/David M. Benett

موهای اولیویا پالرمو (بازیگر و فعال اجتماعی) در طیف موهای بلند قرار می‌گیرد اما این استایل برای همه اندازه‌ موهایی که روی شانه قرار می‌گیرند کار خواهد کرد. برای اینکه انتهای موهای شما مثل اولیویا راحت به نظر برسد باید به آرامی موهای خود را از هم باز کنید. این بهتر است که کمی موهای خود را بکشید اما زیاده‌روی نکنید چرا که شما نمی‌خواهید دوباره از اول موها را به هم ببافید.

نکته: قبل از بافتن موها سعی کنید ریشه‌های مو را حسابی حجم بدهید. در غیر این صورت موهای شما صاف به نظر خواهند آمد. استفاده از یک اسپری حجم‌دهنده در طول موها می‌تواند به ایجاد این ظاهر کمک کند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان