ماهان شبکه ایرانیان

حمودی: بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست

مدافع پیکانی ها می گوید:&#۱۶۰;بازی سختی داشتیم و بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست آن هم در آزادی؛ پرسپولیس هفته هاست در آسیا و لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته &#۱۶۰;و ما خیلی کار بزرگی کردیم.

به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی پس از پایان دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان گفت: بازی سختی داشتیم و بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست آن هم در آزادی؛ پرسپولیس هفته هاست در آسیا و لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته  و ما خیلی کار بزرگی کردیم و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز باز ی را بگیریم و انشااله در لیگ برتر بیشتر کار می کنیم که بتوانیم در بازی آینده 3 امتیاز بهتری بگیریم.

او درباره غیبت امیرحسین صادقی در ترکیب پیکان گفت: بحث آقای صادقی آنچنان چیزی نبوده و ایشان یک هفته ای است که تمرین نمی کند و هیچ سروصدا و اتفاق خاصی نبود. یکی، دو روز است که همه فهمیدند و چیز خاصی نیست و ان شاالله  ایشان هم می توانند بازگردند.

مدافع سابق استقلالی ها در رابطه با مشکلات این روزهای این تیم گفت: مشکل استقلال نه باشگاه و نه سرمربی است همه با هم مشکل دارند و این را باید از اول فصل کار بهتری برایش انجام می دادند که الان به مشکل نخورند. مطمئنم به زودی استقلال به شرایط خوب خود باز می گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان