ملکی:

انبار سوسیس و کالباس در آتش سوخت/ حریق گسترده در سوله ۴۰۰ متری حکیمیه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: یک سوله به وسعت حدود ۴۰۰ متر در حکیمیه طعمه حریق شد.

انبار سوسیس و کالباس در آتش سوخت/ حریق گسترده در سوله 400 متری حکیمیهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و کارگاه در حکیمیه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 4 صبح امروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و کارگاه در حکیمیه، خیابان سازمان آب به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تانکر آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه محل حادثه یک سوله به وسعت حدود 400 متر و مسقف بود،ادامه داد:این سوله به سه بخش آهنگری، تراشکاری و انبار سوسیس و کالباس تبدیل شده بود که آتش در آنها کاملاٌ شعله‌ور بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش در حال سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان از چندین طرف عملیات را آغاز کردند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

ملکی با تاکید بر اینکه در نهایت آتش مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد، ادامه داد: در این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم اما خسارت مالی زیادی برجای گذاشت.

حریق گسترده در محله حکیمیه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر