به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ، برنامه ها و خدمات مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده روز به روز محبوبیت بیشتری می یابند و با افزایش کاربران این برنامه ها علاقه به انتشار پیام های تبلیغاتی در آنها هم رو به فزونی است.
پلاتفورم تبلیغاتی یاد شده که توسط تعدادی از مهندسان و کارکنان شرکت های گوگل و اسنپ چت طراحی شده پلی ارتباطی میان برنامه نویسان و آگهی دهندگان محسوب می شود و یک app است که نمایش تبلیغات را در سرویسهای واقعیت افزوده ممکن می کند.
کلیک بر روی این تبلیغات باعث می شود محتوای آنها در اشکال متنوع و به شیوه هایی بی سابقه به نمایش درآید. تبلیغات یادشده مبتنی بر استفاده از اشیای سه بعدی مجازی و تعامل با این اشیا توسط کاربران است تا زمینه برای ترغیب بیشتر کاربران فراهم آید.
انتظار می رود طراحان بازی های سه بعدی سازگار با هدست های واقعیت افزوده نیز از این ابزار خلاقانه استقبال کنند و از آن برای افزایش فروش بازی های خود و همین طور کسب درآمد استفاده کنند.