ماهان شبکه ایرانیان

با حضور رئیس سازمان میراث؛

برگزیدگان بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع‌دستی تجلیل شدند

برگزیدگان بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در بخش های مختلف، با حضور ریاست این سازمان، معاون صنایع دستی و رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی تجلیل شدند.

برگزیدگان بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع‌دستی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که امروز 27 شهریور ماه در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد از هنرمندانی که بالاترین آمار فروش و سفارش را در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که شهریور ماه برگزار شد، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

سیدمصطفی یاهویی از خراسان رضوی در بخش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، نیلوفر قربانی از استان گلستان در بخش گلیم بافی، مهران شیرزاده باغبادرانی از اصفهان در صنایع فلزی، راحله شاهسوارانی از استان مرکزی در رشته میناکاری، حسین شاهی از اصفهان در بخش طراحی و نقاشی سنتی  و سیدمهدی مشهدی از استان مرکزی در صنایع دستی چوبی بیشترین میزان فروش و سفارش را داشتند.

همچنین احدالله یوسفی از استان تهران در هنر آبگینه، سمانه آهنچی از یزد در سفال و سرامیک، شهین نظری ایرانی از استان البرز در صنایع چرمی، هاجر بزرگی از خراسان شمالی در نساجی سنتی، سمیه غلامی بیگلویی از استان البرز در رشته چاپ سنتی، معصومه امام حسنی از بوشهر در صنایع دستی دریایی و اعظم دهقان طرزجانی از یزد در کاربری جدید صنایع دستی هم از بالاترین آمار فروش و سفارش برخوردار بودند.

مهری زائری از تهران در قیمت گذاری مناسب کالا، داود حیدری از خراسان رضوی در طراحی غرفه مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین امید شهدوست از استان قزوین تولیدکننده برتر سفال و سرامیک شد.

در این مراسم همچنین از آرش حیدریان به جهت نوآوری در ارائه و چیدمان محصولات صنایع دستی، امیرمسعود انوش فر و وحید ملک از تهران به خاطر معرفی و نمایش سبک زندگی ایرانی، حمید شانس از استان البرز برای طراحی و مرضیه آقاقاسمی از استان تهران برای تعلیم نقاشی پشت شیشه تقدیر و تجلیل شد.

استان‌های اصفهان، گلستان و خراسان رضوی هم بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده بودند که از مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان‌ها هم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی امروز 27 شهریور ماه با حضور علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی، بهمن نامورمطلق معاون صنایع دستی، مدیران کل این معاونت و هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان