ماهان شبکه ایرانیان

با ده مکان ترسناک دنیا آشنا شوید ـ بخش اول

وقتی بحث از مکانهای ترسناک به میان می‌آید، قانع کردن مردم برای بازدید از این مکانها کار سختی خواهد بود

 ترسناک ترین جاهای دنیا

وقتی بحث از مکانهای ترسناک به میان می‌آید، قانع کردن مردم برای بازدید از این مکانها کار سختی خواهد بود. البته بعضی افراد ماجراجو نیز هستند که دنبال چنین مکانهایی می‌گردند تا تجربه‌ای هیجان انگیز داشته باشند. اگر از جمله این افراد هستید، قطعا از این گزارش استقبال خواهید کرد. در این گزارش دوقسمتی،10 مکان ترسناک دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.این بخش اول گزارش ماست:

تابوتهای آویزان

1- تابوت‌های آویزان:

این جای ترسناک در منطقه ساگرادا در کوه‌های فیلیپین واقع شده است که در آنجا تابوت‌هایی از کوه آویزان هستند. با سفر به این منطقه با صحنه‌ای ترسناک روبرو می‌شوید ولی برخی افراد بر این باورند که آویزان کردن تابوتها باعث می‌شده تا روح‌ها به بهشت نزدیک‌تر شوند.

شهر متروک اوکراین

2- پریپیات، شهر متروکه اوکراین:

پریپیات شهری در شمال اوکراین و در نزدیکی مرز بلاروس است که پس از انفجار هسته‌ای چرنوبیل درسال 1986 تبدیل به شهری متروکه شد. فضای این شهر که حالا تبدیل به شهر ارواح شده است، به اندازه کافی ترسناک است. قبل از این اتفاق سهمگین حدود 50 هزار نفر در این شهر زندگی می‌کردند ولی در حال حاضر کمتر از 150 نفر در این شهر سکونت دارند و به همین منظور این شهر، شهر ارواح نامیده می‌شود.

جنگل آئوکیگاهارای ژاپن

3- جنگل آئوکیگاهارای ژاپن:

این جنگل در بخش شمال غربی کوه فوجی یاما در ژاپن قرار دارد و مکانی مورد علاقه برای کسانی است که قصد خودکشی کردن دارند. بر طبق آمار هر ساله جسد حدودا 30 نفر که خودکشی کرده‌اند در این جنگل یافت می‌شود که این آمار هر ساله رو به افزایش است و در سال 2003، 105 جسد در این جنگل یافته شد.

در سال 2010، حدود 200 نفر در این جنگل اقدام به خودکشی کردند که 54 نفر از آنها موفق به رسیدن به هدفشان شدند و خودکشی شان موفقیت آمیز بود. اکثر این افراد خودشان را از درختها آویزان می‌کنند و یا در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر می‌میرند. البته مقامات دولت ژاپن با نصب تابلوهایی در ورودی جنگل از کسانی که به قصد خودکشی به آنجا می‌روند خواسته‌اند تا به جای خودکشی، طلب کمک کنند که در کمال تعجب بازخورد مثبتی داشته.

برج لندن

4- برج لندن:

این برج در حقیقت قلعه‌ای تاریخی در مرکز لندن است که در ضلع شمالی رودخانه تایمز ساخته شده. خیلی‌ها این برج را یکی از ترسناکترین ساختمانهای دنیا می‌دانند و دلیل آن هم اعدام‌ها، قتل‌ها و شکنجه‌هایی است که در سالیان دور در داخل این مکان تاریخی انجام می‌شده و جالب اینجاست که بارها افراد متعددی اعلام کرده‌اند که در اطراف این برج، روح‌های سرگردانی دیده‌اند.

قلعه ادینبورو

5- قلعه ادینبورو:

این قلعه در ادینبوروی اسکاتلند واقع شده و  در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده است.  افراد بومی این منطقه بر این باورند که روح افرادی که در این قلعه زندانی بوده اند، هنوز در این قلعه زندگی می‌کنند. در سال 2013، حدود 1.4 میلیون نفر از این قلعه قدیمی بازدید کردند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان