برگزاری کارگاه مداخله در فرآیند طلاق با هدف توانمندسازی کارکنان مراکز مشاوره

نخستین کارگاه شش گانه مداخله در فرایند طلاق با هدف توانمندسازی کارکنان مراکز مشاوره خانواده و کاهش نرخ طلاق در سال جاری از تاریخ ۹۶/۵/۳۱ الی ۹۶/۶/۱ در دادگستری استان هرمزگان با حضور مشاوران، روان شناسان و مددکاران مراکز مشاوره خانواده برگزار شد.

برگزاری کارگاه شش گانه مداخله در فرایند طلاق کارکنان مراکز مشاوره خانوادهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، نخستین کارگاه شش گانه مداخله در فرایند طلاق با هدف توانمندسازی کارکنان مراکز مشاوره خانواده و کاهش نرخ طلاق در سال جاری از تاریخ 96/5/31 الی 96/6/1 در دادگستری استان هرمزگان با حضور مشاوران، روان شناسان و مددکاران مراکز مشاوره خانواده برگزار شد.

در این کارگاه دو روزه که با هدف بازآموزی کارشناسان مراکز مشاوره برگزار شد دو عامل روانشناختی خیانت و خشونت خانگی که حسب تحقیقات انجام شده از علل عمده گرایش زوجین به طلاق می‌باشند، آموزش داده شد.

مریم سالاری کارشناس اداره فرهنگی بیان داشت: ساماندهی مراکز مشاوره خانواده و لزوم سیستم ارجاع مناسب از محاکم خانواده به مراکز مشاوره خانواده از برنامه‌های مصوب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری می‌باشد.

وی به روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان و مسئولین کلینیک‌های مشاوره طلاق را بسیار ضروری قلمداد و گفت: سعی بر این است با استمرار آموزش‌های مورد نیاز اعضای مراکز یاد شده خدمات ارائه شده در نهایت کیفیت قرار گیرد.
  
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان