طرفداران والت دیزنی، طرفدار مجموعه جدید لوازم منزل اتان آلن(Ethan Allen) خواهند شد

بعضی از طرفداران والت دیزنی برای ابراز علاقه خود، مراسم عروسی خود را مانند پرنسس‌های داستان‌های دیزنی میگیرند

بعضی از طرفداران والت دیزنی برای ابراز علاقه خود، مراسم عروسی خود را مانند پرنسس‌های داستان‌های دیزنی میگیرند. کالسکه و لباس سیندرلا و یا خدمه ای که خود را شبیه دوستان آلیس در سرزمین عجایب گریم کرده‌اند. برخی هم تمایل دارند با نقاشی‌های دیواری بزرگ از قهرمانان دیزنی داستان‌های مورد علاقه‌اشان، منزل خود را تزیین کنند.  در ادامه با بنیتا همراه باشید. محصولاتی را به شما معرفی خواهیم کرد که به کمک آن‌ها می‌توانید  طرفدار دیزنی بودن خود را با وسایل منزل و آشپزخانه،  ابراز کنید. 

 مبلمان با طراحی والت دیزنی

Category:BY JESSICA MATTERN

اتان آلن‌، خرده فروش محصولات نشیمن و مبلمان، مجموعه جدیدی را به تازگی طراحی و تولید کرده است که بسیار مورد توجه مخاطبین والت دیزنی قرار گرفته است. او از داستان‌های پرطرفدار دیزنی برای طراحی مبلمان و سرویس خواب الهام گرفته و مجموعه خود را در 18 نوامبر به مناسبت تولد میکی موس، به نمایش خواهد گذاشت.  روز 18 نوامبر، به عنوان روز رسمی تولد میکی موس، شخصیت پرطرفدار کارتونی که بی شک شما هم دوستش دارید معرفی شده است و اتان تصمیم گرفته محصولات جدید خود را در این روز برای عموم به نمایش و فروش بگذارد.

لوستر و نقاشی دیواری با طرح والت دیزنی

Category: Courtesy of Ethan Allen

تا امروز اطلاعاتی که از این محصولات این مجموعه داریم این است که در این مجموعه صندلی‌هایی خواهد بود که با چاپ میکی موس در شرایط مختلف تزیین شده است. همینطور کاغذ دیواری و نقاشی دیواری‌هایی با طرح‌هایی از میکی موس هم در این مجموعه خواهند بود. اگر تمایل دارید که زودتر از موعد مقرر محصولات دیزنی را خریداری کنید باید در وب سایت کلوب طرفداران دیزنی عضو شوید اما به پیشنهاد ما بهتر است تا نوامبر صبر کنید تا مجموعه کامل را بتوانید ببینید و از بین آن‌ها محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنید.  

رو تختی با طراحی والت دیزنی

Category: Courtesy of Ethan Allen

محصولات مجموعه اتان آلن با الهام از والت دیزنی 

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان