پاکسازی برای احساس راحتی و آرامش

سقف‌های بلند باعث می‌شوند که توجه شما به قسمت‌های بالایی اتاق نیز جلب شود.

پاکسازی برای احساس راحتی و آرامش

آذین نعمتی؛ دانشجوی معماری

 

از کف این اتاق تا سقف خانه پر از زیبایی است. سبک سنتی و زیبای اتاق حتی در کوچک‌ترین اجزاء به کار رفته در آن نیز به چشم می‌خورد. هیچ‌چیز بیش از اندازه مورد استفاده قرار نگرفته است و در نتیجه ایجاد دلزدگی نمی‌کند. از قاب عکس‌ها و پارچه‌های استفاده شده در آن گرفته تا طرح کاغذ دیواری روی دیوارها. حتی تختخواب نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد و برای یک خواب و استراحت کامل فوق‌العاده به نظر می‌رسد. 

سقف‌های بلند باعث می‌شوند که توجه شما به قسمت‌های بالایی اتاق نیز جلب شود. چرا که در این بخش زیبایی‌های زیادی از دکوراسیون چشم‌اندازی می‌کنند. برخی از اجزاء به کار رفته در این اتاق به رنگ قهوه‌ای هستند. همین کار باعث شده است که این ترکیبات و  وسایل  در مقابل رنگ اصلی (که آبی- کرم است) بسیار متمایز و برجسته به نظر برسند. یک میز آنتیک کوچک به عنوان یک وسیله دکوری کنار تختخواب قرار دارد.

پنجره با پرده‌های زیبا و سنتی با سبکی که هیچ‌وقت قدیمی به نظر نمی‌رسد، پوشانده شده است. مدل پرده به صورت دو طرفه است تا هر وقت که تمایل به استفاده از نورطبیعی خورشید داشتید، بتوانید به راحتی پرده‌ها را کنار بزنید. قسمت مقعری لبه‌های دیوار در بخش مجاور سقف، با کاغذ دیواری راه راه پوشانده شده است که با طرح گلدار روی دیوارها ترکیب زیبایی را ایجاد نموده است. 

علی‌رغم اینکه اندازه اتاق نسبتاً کوچک است ولی  با انتخاب طرح و رنگ مشابه برای دیوارها و پارچه‌ها، سعی شده است اتاق را بزرگ‌تر از اندازه واقعی  آن نشان دهند.  قسمت بالایی پرده به صورت پلیسه‌ای (تا شده) دوخته شده است و روی چین‌ها را با دکمه پوشانده است. لبه‌های پرده یراق‌دوزی شده است و میل پرده انتخابی طلایی رنگ است که با وسایل و رنگ‌های انتخابی در اتاق هماهنگی دارد. 

در این اتاق، با دقت فراوان از وسایل و اجزاء موجود استفاده شده تا اتاق از هر لحاظ کامل به نظر برسد و البته در این کار نیز نباید زیاده‌روی شود. یک آباژور منحصر به فرد روی میز آنتیک و کنار تخت قرار دارد و در فضایی که مخصوص قرار گرفتن کتاب است شلوغی و ازدحام دیده نمی‌شود تا بیشتر احساس راحتی و آرامش کنید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر