استند چوبی، می تونم مدل های مختلفش رو ببینم؟

به هر خانه ای که وارد شوید بخش کوچکی از خانه را به قرار دادن وسایل مورد علاقه و لوازم دکوری زیبا اختصاص داده اند

به هر خانه ای که وارد شوید بخش کوچکی از خانه را به قرار دادن وسایل مورد علاقه و لوازم دکوری زیبا اختصاص داده اند. در دکوراسیون منزل ایرانی اغلب وسایل تزیینی و دکوری به اندازه ای اهمیت دارند که نمی توان آنها را به حال خود رها کرد و حتما از ویترین، بوفه و یا نسخه جدیدی از آنها که به نام "استند" معروفند، در فضای خانه استفاده می شود. ما در این مطلب جزییات بیشتری از انواع استند در دکوراسیون داخلی را برای شما شرح می دهیم:

استند چیست؟

یکی از مهمترین تفاوت های استند با ویترین و بوفه شیشه هایی است که ندارد! در واقع استند تعدادی طبقه و شلف روباز است که که روی بدنه یا پاسه های مختلف قرار گزفته اند. تفاوت زیاد در طرح و ابعاد استند، انتخاب را برای شما راحت می کند، چرا که با توجه به سبک دکوراسیون منزل و همچنین ابعادی که برای قرار دادن استند در خانه در نظر گرفته اید، می توانید بهترین استند را خریداری کنید. 

مطلب مرتبط: چشم گیرترین مکان بوفه و ویترین دردکوراسیون منزل

قفسه و کتابخانه چوبی ایکیا

قفسه و کتابخانه چوبی ایکیا

نامشخص

هر فردی برای لوازم دکوری آنچه دوست دارد را در نظر می گیرد، از ظروف کریستالی گرفته تا لوازم چینی، سرامیکی، مجسمه و حتی کتاب را می توان به عنوان وسایل تزیینی در چیدمان های مختلف مشاهده کرد. افراد کتابخوان و کتاب دوست معتقدند حضور کتاب در دکوراسیون منزل انرژی بسیار خوبی را وارد فضای خانه می کند و به دلیل طرح و رنگ های مختلفی که در جلد کتاب وجود دارد، رنگ و زیبایی خاصی را به فضا می آورد؛ در واقع استند را می توان به عنوان کتابخانه هم در خانه مورد استفاده قرار داد. 

اهالی فن پیشنهادی ساخت کتابخانه: لوازم خانگی ایکیا، گروه تولیدی عاج، 

استند نردبانی

استند نردبانی

نامشخص
استند گلدان (پایه گلدان و استند دکوری)

استند گلدان (پایه گلدان و استند دکوری)

نامشخص
استند چوبی دکوراتیو ایکیا

استند چوبی دکوراتیو ایکیا

300000تومان

استند چوبی

اغلب استندهایی که برای دکوراسیون منزل ساخته می شود از جنس چوب و ام دی اف است. پیشنهاد ما به شما این است که رنگی را برای استند در نظر بگیرید که با بقیه وسایل چوبی منزلتان همخوانی داشته باشد. 

استند چهارپر ایران میز

استند چهارپر ایران میز

240000تومان

استندهایی که برای لوازم دکوری مورد استفاده قرار می گیرند اغلب ارتفاعی حدود 2 متر دارند، البته شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را برای فضای داخلی خانه خود سفارش دهید. اشکال استند آنقدر متفاوت است که حتی می تواند نمادی از یک وسیله باشد، قرم دایره ای، بیضی، مربعی حتی قلب و غیره هم برای استند چوبی خانه وجود دارد.

اهالی فن پیشنهادی ساخت استند: لوازم خانگی ایکیا، فروشگاه مدرن و زیبا، دوگر، ایران میز

استند گل ٠١١

استند گل ٠١١

400000تومان

استند گل

این روزها در هر خانه ای که بروید استند گل را می بینید. استند گل در اصل طبقات کوتاهی است که برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی و گلدان های زیبا در نظر گرفته شده است. استند گل می تواند مشابه نردبان های کوتاه باشد و یا مانند همان استندهایی که برای قرار دادن لوازم دکوری در نظر می گیرید.

اهالی فن پیشنهادی ساخت استند گل: دهکده چوب، لوازم خانگی ایکیا، سپیدار دکور، افرانوس، مبلمان دوناریه

پایه گلدان طرح درختی

پایه گلدان طرح درختی

340000تومان

می توانید با ساختاری متفاوت از استند فلزی برای نگهداری گیاهان آپارتمانی خود استفاده کنید. 

ویترین طرح ایتالیایی صندق دار ایران میز

ویترین طرح ایتالیایی صندق دار ایران میز

555000تومان
بوفه کد 02 صنعت چوب بیرنگ

بوفه کد 02 صنعت چوب بیرنگ

480000تومان
تصویر ویترین چوب و هنر مدل جیوا Jiva

ویترین چوب و هنر مدل جیوا Jiva

نامشخص

بلخره بوفه یا استند؟

بسیاری افراد برای خرید استند و بوفه یا ویترین دچار تردید می شوند و نمی دانند کدام را انتخاب کنند. باید بدانیئ که بوفه به دلیل اینکه در دارد، لوازم دکوری را با امنیت بیشتری نگداری می کند و همچنین این وسایل در معرض گرد و غبار کمتری قرار می گیرند. ولی استند لوازم تزیینی را بهتر به نمایش می گذارد و فضای کمتری را نیز به لحاظ شکل ساده تر خود اشغال می کند. با توجه به این تفاوت ها این انتخاب شماست که بوفه، ویترین یا استند را برای خانه خود خریداری کنید.

مطلب مرتبط: انواع بوفه و ویترین در دکوراسیون منزل!

تصویر ویترین چوبی چوب و هنر مدل Odyre/C

ویترین چوبی چوب و هنر مدل Odyre/C

نامشخص
تصویر بوفه ویترین چوب و هنر طرح فولیا Foulia

بوفه ویترین چوب و هنر طرح فولیا Foulia

نامشخص
تصویر ویترین

ویترین صنایع چوبی مجلسی

نامشخص

البته باید بدانید که بسیاری از بوفه هایی که در خانه های قدیمی تر دیده می شد، علاوه بر طبقات شیشه ای در قسمت بالا، در بخش پایینی هم دارای کمد و طبقاتی برای نگهداری وسایل خصوصا ظرف و ظروف هستند. چنانچه شما هم دوست دارید بوفه و ویترین را برای دکوراسیون منزل خود تهیه کنید، از محصولات پیشنهادی چیدانه استفاده کنید.

اهالی فن پیشنهادی ساخت بوفه و ویترین: مبل سلامی، مبلمان خانگی چوب و هنر، صنایع چوبی مجلسی، صنعت چوب بیرنگ

برای خرید هر یک از محصولات معرفی شده، روی آن کلیک کرده و با وارد شدن به پروفایل آنها سریعا اقدام کنید. اهالی فن پیشنهادی نیز می توانند بوفه، ویترین و استند مورد نظر خود را تهیه کنید.

نویسنده: صدف حقیقت ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان