ماهان شبکه ایرانیان

خواجه امیری عکس ویزای آمریکایش را از اینستاگرام حذف کرد

اینستاگرام فضایی است که بسیاری از هنرمندان در آن فعال هستند و برای ارتباط با هوادارانشان و اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌هایشان از آن استفاده فراوانی می‌کنند

اینستاگرام فضایی است که بسیاری از هنرمندان در آن فعال هستند و برای ارتباط با هوادارانشان و اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌هایشان از آن استفاده فراوانی می‌کنند. برخی از آن‌ها هم عکس‌ها و مطالب جالبی از خود منتشر می‌کنند. به‌عنوان مثال تبریک به مناسبت سالروز تولد محمدرضا شجریان در صفحه‌های شخصی آن‌ها در اینستاگرام منتشر شد. می‌توانید این مطلب را در بنیتا بخوانید.

اینستاگرام احسان خواجه امیری

«احسان خواجه امیری» هم هنرمندی است که در اینستاگرام فعال است. او بعد از یک هفته استراحت، مشغول تمرین برای کنسرت‌های آتی و ساخت قطعات جدید موسیقی است. او به‌تازگی عکسی از ویزای آمریکای خود را در اینستاگرام منتشر کرد. این ویزا برای تور آمریکا و کانادای خود بود. البته یک‌بار به دلیل دیرکرد در زمان صدور ویزا برنامه‌های قبلی در آمریکا کنسل و از نو چیده شد. اتفاق جالبی که بعد از انتشار این تصویر افتاد، برداشته شدن آن توسط خودش بود. دلیل این کار او مشخص نیست. در برنامه‌ی تور اجرایی او برای آمریکا، کنسرت در سالن تئاتر مایکروسافت ایالت لس‌آنجلس روز 18 دسامبر مصادف با 28 آذرماه ساعت 19 قطعی شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان