ماهان شبکه ایرانیان

استایل دونالد ترامپ، لباس جدید هالوین ۲۰۱۶

کیسی ویلسون (Casey Wilson) که به‌عنوان بازیگر مکمل در سریال پنی هارتز (Penny Hartz) در شبکه ABC امریکا پخش می‌شود شناخته می‌شود، در نمایش و کمدی شبانه‌ای که در شب شنبه برگزار شد، از مشخصات لباس‌هالووین پسرش برای جمعیت حاضر در سالن نمایش افشاگری کرد و از آن سخن به میان آورد

کیسی ویلسون (Casey Wilson) که به‌عنوان بازیگر مکمل در سریال پنی هارتز (Penny Hartz) در شبکه ABC امریکا پخش می‌شود شناخته می‌شود، در نمایش و کمدی شبانه‌ای که در شب شنبه برگزار شد، از مشخصات لباس‌هالووین پسرش برای جمعیت حاضر در سالن نمایش افشاگری کرد و از آن سخن به میان آورد. موج بزرگی از ویدیوهای خنده‌دار آن شب بین همه مردم امریکا به اشتراک گذاشته شد. همچنین عکسی که کیسی از فرزندش در اینستاگرام منتشر کرده بود با محبوبیت بالایی مواجه شد. همراه بنیتا و جزییات این خبر باشد.

دونالد ترامپCredit: Instagram

ملاقات با تنها نسخه‌ای از ترامپ که دوست‌داشتنی است

اول‌ازهمه باید به سنجاقی که ترامپ کوچک به‌عنوان حامی کلینتون به سینه دارد، خوشمان آمد. بعدازآن باید به‌صورت کودک کیسی نگاه کنید که یا خیلی سیاست می‌داند، یا ترامپ را زیاد دیده است یا کیسی به او یاد داده است که دقیقاً همانند ترامپ نگاه و تغییر حالت صورت دهد. ولی هرچه باشد سیاست‌های دیوانه‌وار ترامپ را نمی‌توان با این لباس‌ها نشان داد. شانه‌های بزرگ، کراوات کوچک، کت‌وشلوار عجیب، عدم تعادل در ابرو، همه‌چیز در چهره این مرد معلوم است و نشان از عدم ثبات در رفتار و سیاست او دارد. در مورد دست‌های کوچک ترامپ هم جک‌های زیادی ساخته‌شده است. شاید هنوز هالووین نرسیده باشد ولی مردم امریکا دوست دارند قبل از اینکه کابوس هالووین را از بین ببرند، بارأی دادن صحیح بتوانند چهار سال کابوس یک رئیس‌جمهور دیوانه را از خودشان دور کنند. آن‌ها برای برتری هیلاری (هرچند شاید آن آدمی نباشد که بهترین است) هر کاری می‌کنند. به‌هرحال فرزند کیسی یکی از کوچک‌ترین عضوهای است که درگیر سیاست‌های ترامپ و کلینتون خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان