سعدآباد میزبان جشنواره و اولین رالی گردشگری بانوان ایران

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در شهریور ماه سال جاری میزبان نخستین رالی گردشگری بانوان ایران و جشنواره ویژه بانوان خواهد بود.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در شهریور ماه سال جاری میزبان نخستین رالی گردشگری بانوان ایران و جشنواره ویژه بانوان خواهد بود.

به گزارش میراث آریا(chtn)؛ نشست خبری در خصوص جشنواره و اولین رالی گردشگری بانوان ایران با حضور مسئولین این برنامه، بیوک موسوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، اسلامی مدیر گردشگری کانون اتوموبیل رانی و جهانگردی، حاتمی پور مدیر عامل شرکت هلدینگ فلامینگو ، محمد حیدری مدیر روابط عمومی سعدآباد و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد و مسئولین این جشنواره و رالی به سوالات خبرنگاران پیرامون این رویداد پاسخ دادند.

در ابتدای این نشست محمد حیدری مدیر روابط عمومی سعدآباد ضمن سلام و خیر مقدم به حضار گفت: خرسندیم که میزبان این نشست خبری و اولین رالی بانوان ایران هستیم. این برنامه با هدف معرفی مقاصد توریستی کمتر انتخاب شده ایران برگزار خواهد شد و سعدآباد تمام تلاش خود را برای پربار و مطلوب بودن این برنامه خواهد کرد.

سپس موسوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ضمن درود و خیرمقدم به خبرنگاران حاضر در خصوص این برنامه گفت: مجموعه سعدآباد با توجه به نقش مهم و کلیدی بانوان در جامعه و با هدف حمایت و تشویق آنها اقدام به مشارکت در این برنامه نموده است و امید است با توجه به برد تبلیغی مجموعه سعدآباد و ارزش و جایگاه فعالیت در حوزه بانوان با مشارکت و همیاری بسیاری از ارگانها این مهم با موفقیت به نتیجه مطلوب برسد.
اسلامی مدیر گردشگری کانون اتوموبیل رانی نیز با اشاره به حضور بانوان در عرصه های مختلف و کلیدی جامعه از مدیر مجموعه سعدآباد و تمامی همکارانی که در این جشنواره مشارکت دارند تشکر کرد.

در ادامه این نشست حاتمی پور مدیر عامل شرکت هلدینگ فلامینگو و طراح اولیه این برنامه پس از تشکر از مسئولین مجموعه سعدآباد و کانون اتوموبیلرانی و خبرنگاران حاضر به تشریح جزییات برپایی جشنواره و رالی و اهداف آن پرداخت و این نشست با پاسخگویی به سوالات حضار ادامه پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مبدا اولین رالی گردشگری بانوان ایران خواهد بود و این مسابقه با عبور و بازدید شرکت کنندگان در مسابقه از سایت های گردشگری در شهرهای کرج، طالقان و قزوین ادامه و در استان زنجان پایان خواهد یافت و به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

همزمان جشنواره ای در روزهای 2 تا 7 شهریور ماه شامل غرفه های صنعتی هنری ویژه بانوان و نیز برنامه های ورزشی-سیاحتی، خانواده –هنری، صنعت-تجارت، رسانه-فرهنگی، کارآفرینی-آشپزی در سعدآباد برپا خواهد شد و در روز اختتامیه از برگزیدگان مسابقه رالی بانوان نیز تقدیر خواهد شد و در حاشیه این مراسم سابقات عکاسی، نقاشی، آشپزی و …برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است اهداف برپایی این جشنواره معرفی مناطق گردشگری کمتر شناخته شده به جامعه، توسعه توریسم ورزشی بانوان، ایجاد روحیه شاد و فضای رقابتی تفریحی ورزشی و ارتقائ سطح ورزش بانوان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس بیشتر در قشر دختران و بانوان جامعه و … است.

علاقمندان به شرکت در مسابقه و یا جشنواره میتوانند حداکثر تا 26 مرداد ماه جهت ثبت نام با شماره تلفن 22224014 (دبیرخانه جشنواره ) تماس حاصل کنند.
سعدآباد میزبان جشنواره و اولین رالی گردشگری بانوان ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر