باب دیلن در نهایت تلفن خود برای دریافت جایزه نوبل را پاسخ داد

باب دیلن سرانجام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اخیراً به تیم اهدای جایزه‌ی نوبل برای دریافت آن در بخش ادبیات پاسخ داده است. برای اطلاعات بیشتر به مطلب جایزه ادبیات نوبل ۲۰۱۶ به باب دیلن رسید مراجعه کنید. او در این مصاحبه گفت: «فوق‌العاده است، شگفت‌انگیز است. چه کسی چنین چیزی را تصور می‌کرد؟» در ادامه با بنیتا همراه باشید.

باب دیلن سرانجام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اخیراً به تیم اهدای جایزه‌ی نوبل برای دریافت آن در بخش ادبیات پاسخ داده است. برای اطلاعات بیشتر به مطلب جایزه ادبیات نوبل 2016 به باب دیلن رسید مراجعه کنید. او در این مصاحبه گفت: «فوق‌العاده است، شگفت‌انگیز است. چه کسی چنین چیزی را تصور می‌کرد؟» در ادامه با بنیتا همراه باشید.

او افزود در صورت امکان قطعاً در مراسم اهدای این جایزه در تاریخ دهم دسامبر در استکهلم شرکت خواهد کرد. از آن طرف بنیاد نوبل نیز اعلام کرد که آن‌ها سرانجام موفق شده‌اند تا با دیلن تماس برقرار کنند. دیلن در ادامه می‌گوید: «این خبر در مورد جایزه‌ی نوبل زبان مرا بند آورده است. من از انتخاب آن‌ها بسیار سپاس گذارم.»

باب دیلن

سارا دانیوس، دبیر هیئت جوایز نوبل، اخیراً کارهای دیلن را با کارهایی از هومر و سافو مقایسه کرده بود. دیلن نیز در پاسخ به صحبت دانیوس می‌گوید: «من نیز در برخی جهات چنین حسی دارم. برخی از ترانه‌های من این‌گونه هستند.»

اما پاسخ دیلن به اعتراضات عمومی نسبت به سکوت او درباره‌ی جایزه‌ی نوبل چیست؟

به نظر می‌رسد که دیلن از شنیدن چنین خبری (اعتراضات گسترده) کمی شگفت‌زده شده است. او می‌گوید که این همه هیاهو دراین‌باره را درک نکرده و برخی از واکنش‌ها را اغراق‌آمیز می‌داند.

اما آیا دیلن مستحق دریافت جایزه نوبل ادبیات بود؟ قضاوت با شماست.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر