ماهان شبکه ایرانیان

تفاوت طراحی داخلی ۲ هتل زیبا در جهان

هتل ها همیشه بسیار محبوب هستند اما این محبوبیت آنها را میتوان بخاطر خدمات و نوع طراحی آنها دانست

 هتل

هتل ها همیشه بسیار محبوب هستند اما این محبوبیت آنها را میتوان بخاطر خدمات و نوع طراحی آنها دانست. هتل های سنگی در دنیا از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند که در کل دنیا شاید تعداد کمی از این نوع هتل در دنیا باشد که یکی از آنها در ایران است هتلی در منطقه ایی در تبریز و یکی دیگر از این نوع هتل به نام La dimora mattera  در شهر مِتِرا، ایتالیا واقع شده است.

اما خب تفاوت هایی بین طراحی داخلی هتل صخره ای در ایران و ایتالیا وجود دارد که با تمام شباهت های ظاهری این دو را از هم متمایز کرده است.

هتل صخره ای

هتل صخره ای که در ایران است با تمام زیبایی های منطقه و هتل متاسفانه از طراحی داخلی خوبی برخوردار نیست کیفیت متریال و مبلمان استفاده شده در آن در حد یک هتل 5 ستاره نیست اما در مقابل هتل صخره ای در ایتالیا در نهایت زیبایی و دقت و جسارت طراحی شده است.

 هتل

این هتل توسط تیم طراحی Manca Studio طراحی  شده است.

طراحی مینیمالیستی و مدرن در کنار اتاق های صخره ای صحنه ایی زیبا از تلفیق غارهای پارینه سنگی و دنیای مدرن را برای بیننده به نمایش میگذارد.

 هتل صخره ای

مبلمان های سفارشی با بهترین نوع چوب بلوط و پارچه هایی با الیاف طبیعی و دست دوخت.

 هتل

و استفاده از وسایل نوری با برند Costiglioni  و Manzu  ترکیب خوبی را در این هتل بوجود آورده است. نکته جالب اینکه هردو هتل 5 ستاره هستند اما تفاوت ها بسیار زیاد و همین مسائل در یک هتل است که باعث جذب توریست میشود.

 هتل صخره ای

البته شاید تا زمانی که شما فضا های با طراحی زیبا و بدون اشکال را نبینید نقص های فضا های دیگر را درک نکنید.بطور مثال در نگاه اول و بدون قضاوت هتل صخره ایی در ایران در نوع خودش برای مخاطب زیبایی های خودش را دارد. پس همین مقایسه و در کنار هم قرار دادن طرح ها و پروژه هاست که کمک میکند به بهتر شدن آنها و اینکه سعی کنیم نقص های کار را برطرف کنیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان